نخستین طرح درمانی «رأفت کریمانه» در بوشهر اجرا شد + عکس
کد خبر: 4142732
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

نخستین طرح درمانی «رأفت کریمانه» در بوشهر اجرا شد + عکس

نخستین مرحله از طرح درمانی ویزیت رایگان «رأفت کریمانه» ویژه میلاد کریمه اهل‌بیت(س) در ۱۲ بخش تخصصی از سوی آستان قدس رضوی و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی در شهر بوشهر اجرا شد.

طرح درمانی «رأفت کریمانه»به گزارش ایکنا از بوشهر، طرح درمانی «رأفت کریمانه» برای نخستین‌بار، به‌مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، ظهر روز گذشته، یکم خرداد‌ماه، با برنامه‌ریزی و نظارت کانون‌های خدمت رضوی و با مشارکت معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و با حضور ۲۵۷ نفر از شهروندان در مرکز درمانی و بهداشتی ملت بندر بوشهر اجرا شد.

مهران خورده‌بین‌مقدم، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: این طرح درمانی با ۱۲ تخصص پزشکی و درمانی در بخش‌های جراحی قلب، بیماری‌های عفونی، ارتوپدی، زنان، اطفال، داخلی، گوش، حلق و بینی، روانپزشکی، کلیه و مجاری ادراری و پوست به‌مناسبت دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» برای آحاد مردم استان بوشهر انجام شد.

یادآور می‌شود، مرحله نخست طرح درمانی «رأفت کریمانه» با ویزیت رایگان ۲۵۷ نفر در بخش‌های پزشکی فوق تخصص و متخصص به اعتبار ۳۰ میلیون و ۱۱۴ هزار ریال انجام شده است.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha