ویزیت رایگان 150 بیمار روستای گرجایی به همت گروه جهادی
کد خبر: 3935521
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

ویزیت رایگان 150 بیمار روستای گرجایی به همت گروه جهادی

با اعزام کاروان جهادی متشکل از گروه جهادی حضرت زینب(س)، بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و گروه رسانه غدیر به روستای گرجایی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، 150 بیمار این روستا به‌صورت رایگان ویزیت و اقلام دارویی به آنها اهدا شد.

ویزیت رایگان 150 بیمار روستای گرجایی به همت گروه جهادیبه گزارش ایکنا از همدان، در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود دوباره گروه‌های مردمی و جهادی کاروان خدمت در خدمات‌رسانی در ایام شیوع کرونا، گروه جهادی ملایر در روستای گرجایی از توابع بخش زند، اقدام به خدمات‌رسانی کردند.

این کاروان که متشکل از گروه جهادی حضرت زینب(س)، بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و گروه رسانه غدیر شهرستان ملایر بود با حضور در روستای گرجایی ضمن دیدار با مردم و جوانان این روستا به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوع برای نوجوانان و خدمات‌رسانی به مردم پرداختند.

در این کاروان ویزیت رایگان، پخش فیلم، مسابقه نقاشی، مسابقه فرهنگی، برنامه‌های ورزشی، کمک به نیازمندان، توزیع بیش از 600 پرس غذا، اقامه نماز جماعت، مشاوره حقوقی، از سوی این گروه‌ جهادی صورت گرفت.

یادآور می‌شود، در این اقدام جهادی ۱۵۰ بیمار ویزیت رایگان شدند و اقلام دارویی مورد نیاز بیماران از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تأمین شد.

انتهای پیام
captcha