اعزام ۱۶ تیم جهادی به مناطق محروم خلخال
کد خبر: 3844288
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

اعزام ۱۶ تیم جهادی به مناطق محروم خلخال

گروه اجتماعی- مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال از ارائه خدمات درمانی رایگان به پنج هزار نفر در خلخال خبر داد و گفت: در راستای محرومیت‌زدایی ۱۶ تیم جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام شده است.

اعزام ۱۶ تیم جهادی به مناطق محروم خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، فجرالفاطمه محمدی، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال، ظهر امروز، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۵ مورد تک تخصصی در قالب ۱۶ تیم جهادی شهید رهنمون به مناطق محروم بخش خورش رستم، شاهرود و بخش مرکزی شهرستان خلخال اعزام شده‌اند.
وی افزود: این اکیپ‌های تخصصی شامل قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، دندان‌پزشکی و طب اورژانس است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال بیان کرد: خدمت به مردم مناطق محروم، رکن اصلی بسیج جامعه پزشکی است و هر جا مردم به خدمات نیاز داشته باشند از هیچ راهی برای خدمت‌رسانی دریغ نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بیش از ۵ هزار نفر در این مناطق به‌صورت رایگان ویزیت شده و از خدمات درمانی، دارویی، پرستاری و مامایی بهره‌مند شدند.
محمدی بیان کرد: تمامی همکارانی که در این مناطق حضور می‌یابند، دغدغه خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم را دارند و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و در مواردی حتی با هزینه شخصی خودشان، بیماران را مورد درمان قرار می‌دهند.
وی گفت: در طول سال برنامه‌هایی شامل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، برگزاری نمایشگاه در حوزه عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نماشگاه اعتیاد، برگزاری مراسمات مذهبی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و غیره اجرا شده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلخال افزود: کانون خلخال به‌عنوان کانون بسیج جامعه پزشکی برتر استان در طرح شهید رهنمون معرفی و در جشنواره مالک اشتر عنوان موفق‌ترین رده را کسب کرد.
انتهای پیام

captcha