معنای مکتب رضوی همراه با معرفت و شناخت است
کد خبر: 3979676
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مدیر حوزه علمیه برادران بوشهر:

معنای مکتب رضوی همراه با معرفت و شناخت است

مدیر حوزه علمیه برادران بوشهر در جشن میلاد امام رضا(ع) با اشاره به مکتب رضوی گفت: در مکتب رضوی باید به دنبال شناخت مستحکم فرهنگ رضوی باشیم تا آنچه که ائمه خواسته‌اند محقق شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جشن «زیر سایه خورشید» و میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی و مردم دلداده امام رئوف در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا خدری، امام جمعه بخش چغادک و مدیر حوزه علمیه برادران در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا(ع) با اشاره به مکتب رضوی، گفت: مکتب رضوی یعنی معرفت و شناخت است.

وی با بیان اینکه یکی از القاب امام علی بن موسی الرضا(ع) عالم آل محمد است، بیان کرد: در مکتب رضوی باید به دنبال شناخت مستحکم فرهنگ رضوی باشیم تا آنچه که ائمه خواسته اند محقق شود.

مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در بخش چغادک، گفت: این حضور گسترده مردم سبب تقویت نظام و انقلاب اسلامی شد و مردم با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله پخش زیارت خاصه امام رضا(ع)، مولودی سرایی خدام رضوی و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

همچنین خدام رضوی پیش از برگزاری مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha