اهدای نشان خدمت به فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر
کد خبر: 3979617
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

اهدای نشان خدمت به فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر

در جشن میلاد امام رضا(ع) استان بوشهر که با حضور با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد، نشان خدمت به مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع)، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و مدیر گروه سرود امام رضا(ع) اهدا شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز،  2 تیر در جشن میلاد امام رضا(ع) استان بوشهر که با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن در راستای حضور نیافتن مردم در این عرصه را نقش برآب کرد.

رزمجو در ادامه بیان کرد: دشمن با بکارگیری تمام امکانات خود و هجمه به قانون اساسی، اصل جمهوری اسلامی ایران، عمق‌بخشی به کمپین فضای مجازی و مبارزاتی مشارکت در انتخابات را کم رنگ کند، اما ملت با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب دست رد بر سینه آنان زدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد، افزود: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند خون شهدا را پاس می‌دارند و حافظ آرمان‌ها و هدف‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی که همانا بقای این انقلاب است، هستند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در دهه کرامت انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و به برکت این روزها فردی نیز از سرزمین خراسان برای ریاست جمهوری انتخاب شد.

رزمجو در ادامه تصریح کرد: حضور ملت ایران با جان و مال خود در صحنه‌های مختلف نشان دهنده این است که این ملت خدا محور و پیرو ائمه اطهار(ع) و همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به آمار مشارک مردم در انتخابات، اضافه کرد: ۵۸.۶ درصد جمعیت واجد شرایط رأی استان بوشهر در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت داشتند که در این میان شهرستان‌های تنگستان با ۷۹ درصد و کنگان با ۴۲.۸ درصد به ترتیب بیش‌ترین و کم‌ترین درصد مشارکت را به خود اختصاص دادند.

رزمجو با اشاره به سیره و سبک‌زندگی امام رضا(ع)، گفت: امام هشتم شیعیان همچون نیاکان بزرگوار خود از همه جهت‌ها نمونه بودند و در زندگانی فردی و اجتماعی، شخصیت گرامی پیامبر اکرم (ص) را جلوه‌گر می‌کردند.

در این آئین نشان خدمت آستان قدس رضوی از سوی خادمان حرم امام رضا(ع) به حجت الاسلام حسین دشتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع)، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) و مدیر گروه سرود امام رضا(ع) اهدا شد.

همچنین در این مراسم، پرچم متبرک حرم رضوی از سوی خادمان حرم امام رضا(ع) در بین حاضرین این مراسم گردانده شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha