مردم از جناح بازی خسته شده‌اند/ حل دوگانگی ته لنجی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد
کد خبر: 3979300
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
امام جمعه دیر:

مردم از جناح بازی خسته شده‌اند/ حل دوگانگی ته لنجی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد

امام جمعه دیر با اشاره به مشارکت ۷۸ درصدی مردم در انتخابات گفت: مردم از جناح بازی، خسته شده‌اند و مسئولان باید به شکرانه حضور پر رنگ مردم در انتخابات مسئله ته لنجی را که از مسایل اصلی این شهر بندری است حل کنند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه دیر استان بوشهر شامگاه 31 خرداد در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در مصلای شهدای محراب شهر دیر ضمن تبریک میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می‌دهد.

امام جمعه دیر با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد بیان کرد: مردم با بصیرت و هوشیار هستند و با وجود برخی مشکلات و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف همیشه در صحنه هستند.

حسینی در ادامه افزود: همه سعی دشمن برگزار نشدن انتخابات در ایران و هدف آنها از فشارها و تحریم‌ها جدایی مردم از نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تمرکز دشمن بر حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در  انتخابات نشان می‌دهد.

امام جمعه دیر با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، افزود: چون فضای مجازی مدیریت نمی‌شود تهدید آن بیشتر است و دشمن شبانه روزی نسل جوان ما را بمباران تبلیغاتی می‌کند.

وی با اشاره به مسئله ته لنجی تصریح کرد: زبان ما مو درآورده است، بارها گفته‌ایم ته لنجی یا قانونی یا غیرقانونی است اگر غیرقانونی است در گمرک را ببندید معنا ندارد که جمهوری اسلامی جنسی را ترخیص کند ۱۰ قدم از گمرک جدا نشده قاچاق باشد.

امام جمعه دیر یادآورشد: از رئیس جمهور منتخب درخواست می‌کنم برای این دوگانگی چاره‌ای بیاندیشد.

وی افزود: درباره برخی مسائل در دادگستری دیر، مردم نامه و طومار نوشتند ولی اقدامی نشد این‌ها را مردم می‌بینند ولی باز هم در انتخابات حاضر شدند لذا اهمیت حضور مردم باید دیده شود.

حسینی حضور مردم در انتخابات را مشتی بر دهان دشمن دانست و بیان کرد: جشن امشب جشن پیروزی ملت ایران به‌واسطه حضور مردم در انتخابات و تودهنی به دشمنان اسلام، ضدانقلاب، منافقین و سلطنت طلب‌ها و کسانی است که از ماه‌ها قبل می‌گفتند انتخابات مهندسی شده است.

وی اضافه کرد: جریان‌هایی که سال‌ها در نظام مسئولیت داشتند به این مسائل دامن زدند و نظام را به نابودی جمهوریت متهم کردند که رهبری پاسخ دادند برای ما هم اسلامیت و هم جمهوریت اهمیت دارد.

حسینی بیان کرد: مسئولان کشور فقط بعد از انتخابات از مردم تشکر نکنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رئیس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کردند.

وی حضور مردم دیر در انتخابات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم شهرستان دیر با وجود کاستی‌ها، گرما و کرونا حضور ۷۸ درصدی در انتخابات داشتند و با توجه به رأی بالای رئیس جمهور منتخب در دیر انتظار است به مشکلاتی مانند مسئله ته لنجی، اشتغال، آب شرب و بیمارستانی که ناقص است و شهروندان گلایه‌مند هستند، رسیدگی شود.

امام جمعه دیر با اشاره به توقعات مردم از دولت جدید افزود: مردم از جناح بازی‌ها، حزب‌بازی‌ها و چپ و راست خسته شده‌اند؛ یک دولتی براساس شایسته سالاری و معیار انقلابی، روحیه جهادی، ضدفساد و استکباری، مردمی می‌خواهند؛ انتظار است هم خود رئیس جمهوری منتخب و هم همکارانی که انتخاب می‌کنند مردمی و در دسترس مردم باشند.

وی ستادهای ریاست جمهوری را مردمی دانست و یادآور شد: رئیس جمهور منتخب چندبار اعلام کرد که رسماً ستادی ندارد، بنابراین کسانی که در ستادها بوده‌اند برای خدا بوده‌اند و دنبال سهم خواهی نباشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha