تجاوزهای شهرک‌نشینان تروریسم قومی است
کد خبر: 4150283
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی:

تجاوزهای شهرک‌نشینان تروریسم قومی است

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی حملات شهرک نشینان در کرانه باختری که دارایی‌های فلسطینیان را هدف قرار داده و تخریب کرده و یا به آتش می‌کشند، «تروریسم قومی» توصیف کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه قدس پرس، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مشترک حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی را «تروریسم قومی» دانسته و تأکید کردند که ملزم به پایان دادن به این گونه اقدامات هستند.

این بیانیه مشترک از سوی هرتسی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل، رونین بار، رئیس سرویس امنیت داخلی (شاباک)، و یاکوپ شابتای، بازرس کل پلیس اسرائیل، صادر شده است.

سرویس‌های امنیتی اسرائیل اعلام کردند: این حوادث خشونت‌آمیز به تشدید اقدامات فلسطینی‌ها، آسیب رساندن به اسرائیل و مشروعیت بین‌المللی سرویس‌های امنیتی و منحرف کردن تمرکز نیروهای امنیتی از مأموریت اصلی خود منجر می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش اسرائیل برای جلوگیری از این حملات نیروهای خود را تقویت خواهد کرد و شاباک دستگیری‌های گسترده‌ای از جمله بازداشت‌های اداری را علیه آشوبگرانی که حملات خشونت‌آمیز و افراطی در روستاهای فلسطینی انجام می‌دهند، انجام خواهد داد.

گفتنی است، ده‌ها شهرک‌نشین روز شنبه به روستای «ام صفا» در شمال غربی رام الله در مرکز کرانه باختری حمله کردند که به آتش زدن 10 خانه و هفت خودروی فلسطینیان منجر شد.

انتهای پیام
captcha