تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر برنامه زمانی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4012117
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر برنامه زمانی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

زمان ثبت‌نام برای در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به مدت دو هفته تمدید شد، این تمدید باعث جابجایی مرحله مقدماتی بخش آوایی و معارفی شده است.

مسعود وادی‌پور رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، مسعود وادی‌پور، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی وزارت بهداشت در مورد این تمدید مهلت، گفت: زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا 30 آبان‌ تمدید شده است. زمان قبلی برای آخرین مهلت ثبت نام 15 آبان‌ماه اعلام شده بود.

وی با اشاره به اینکه تمدید ثبت‌نام در جشنواره باعث تغییر در برنامه زمانی برخی بخش‌ها و مراحل جشنواره نیز شده است، افزود: تا قبل از تمدید زمان ثبت نام، مقرر شده بود تا مرحله دانشگاهیِ بخش آوایی در هفته قرآن و دانشگاه (18 تا 24 آبان‌) برگزار شود اما با توجه به ادامه داشتن ثبت نام تا پایان آبان، عملاً امکان برگزاری مرحله دانشگاهی در بازه زمانی در نظر گرفته شده نیست.

وادی‌پور تصریح کرد:‌ بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا مرحله دانشگاهی بخش آوایی جشنواره که اولین مرحله مسابقات نیز هست طی بازه زمانی 10 تا 20 آذر برگزار شود. همچنین تا قبل از تمدید زمان ثبت‌نام مقرر شده بود تا آزمون‌های بخش معارفی روز نهم آذر برگزار شود اما با توجه به تغییرات ایجاد شده، زمان برگزاری بخش معارفی نیز به روز 23 آذر موکول شده است.

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: تغییرات زمانی تنها به دو بخش آوایی و معارفی محدود شده و سایر بخش‌ها (ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری) هیچ تغییر زمانی پیدا نکرده و همچنان 15 دی‌ آخرین مهلت ارسال اثر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام فرایند ثبت نام در این دوره از جشنواره از طریق مراجعه به سامانه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند در سه گروه کارکنان، دانشجویان و اساتید و در شش بخش «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن‌آوری»،‌ «معارفی» و «هنری» از طریق مراجعه به سامانه quran.behdasht.gov.ir/login اقدام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha