نگاهی به برنامه زمانی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4003637
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

نگاهی به برنامه زمانی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سه بخش دانشجویان، کارکنان و اساتید، شامل شش بخش و 55 رشته برگزار می‌شود، فرایند اجرایی این دوره از جشنواره از ابتدای مهرماه آغاز شده و زمان برگزاری مرحله کشوری آن نیز بهمن‌ماه خواهد بود.

به گزارش ایکنا، بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت امسال در شش بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و 55 رشته برگزار می شود.

فرایند اجرایی این دوره از جشنواره که در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود با ابلاغ آیین‌نامه در ابتدای مهرماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز شد و بلافاصله سامانه ثبت‌نام برای حضور در این دوره فعالیت خود را آغاز کرد. بر همین اساس فرصت یک‌ماهه‌ای به متقاضیان داده شده است تا با مراجعه به سامانه quran.bhdasht.gov.ir فرایند نام‌نویسی خود را کامل کنند.

بر همین اساس در آیین‌نامه بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت علاوه بر ثبت‌نام در بازه زمانی مهرماه، فعالیت‌هایی همچون اطلاع‌رسانی و تبلیغات و بارگذاری آثار مرحله دانشگاهی بخش آوایی از سوی شرکت‌کنندگان نیز در این ماه تعریف شده است.

برگزاری مرحله دانشگاهی بخش‌های آوایی و معارفی از سوی دانشگاه‌ها و سازمان‌ها نیز در آبان ماه تعریف شده است. در این بین زمان برگزاری بخش آوایی در مرحله دانشگاهی در بازه زمانی هفته قرآن و دانشگاه(18 تا 24 آبان‌ماه) در نظر گرفته شده است.

بر اساس آیین‌نامه منتشر شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت در دو بخش آوایی و معارفی باید حداکثر تا 30 آبان ماه اعلام شده باشد.

در ادامه این فرایند و پس از معرفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری مهلت 45 روزه‌ای به دانشگاه‌ها داده شده است تا آثار تولیدی برگزیدگان مرحله دانشگاهی در بخش آوایی را برای داوری در مرحله کشوری در سامانه ثبت‌نام بارگذاری کنند.

همچنین به دانشگاه‌ها فرصت داده شده است حداکثر تا تاریخ 15 دی‌ماه آثار شرکت‌کنندگان در بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری و هنری را را در سامانه بارگذاری کنند. جمع‌آوری آثار حجمی و ارسال به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز حداکثر تا این تاریخ اعلام شده است.

در ادامه شاهد برگزاری مرحله کشوری بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت در بهمن‌ماه امسال خواهیم بود. نفرات برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که بهار سال آینده به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha