دبیر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت معرفی شد
کد خبر: 4017795
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
با حکم معاون فرهنگی وزارت بهداشت

دبیر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت معرفی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را به عنوان دبیر بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی کرد.

دبیر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش ایکنا به نقل از مفدا، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حکمی جواد باقری، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت را به عنوان دبیر بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم ابلاغی معاون وزیر بهداشت آمده است: با عنایت به اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به منظور توسعه و تقویت سلامت با محوریت دین و معنویت در میان دانشگاهیان و از آنجا که انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی، سهم بسزایی در تحقق این مهم دارد به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت به عنوان زمینه‌ساز سلامت همه جانبه آحاد جامعه موفق و موید باشید.

یادآوری می‌شود جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود و نفرات برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور که اوایل سال آینده به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود،‌ راه می‌یابند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha