دولت جدید زمینه‌ساز ایران قوی و پیشرفته است
کد خبر: 3978917
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

دولت جدید زمینه‌ساز ایران قوی و پیشرفته است

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد گفت:  دولت آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز ایران قوی و پیشرفته است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حماسی، بسیار قابل تقدیر است و حضور مردم نماد وفاق ملی و وفاداری به ارزش‌های الهی است.

جمیری انتخابات را تجلی و تبلور مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: این مهم زیباترین تصویر از حاکمیت اسلام از سوی  ملت است که با هنرمندی امام راحل عظیم‌الشأن و اراده مردم در قانون اساسی تثبیت و به تصویب رسید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم حضور پرشور مردم در این انتخابات و سرنوشت ملی را جلوه انسجام و بصیرت مردمی و میهنی دانست و بیان کرد: این حضور حماسی نه تنها نقشه‌های دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نقش بر آب کرد، بلکه یک بار دیگر اقتدار نظام اسلامی متکی بر اراده عمومی را به معرض دید جهانیان گذاشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: مشارکت حماسی ملت شریف ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شخصیت جامع در ولایتمداری و مردم مداری با کارنامه روشن در مبارزه با فساد و تبعیض و بی‌عدالتی را به محضر مقام معظم رهبری، عموم هموطنان، به‌ویژه مردم مومن و انقلابی استان بوشهر، ستادهای انتخاباتی و جوانان عزیز که با ایجاد شور و هیجان زمینه حضور حماسی و انتخاب اصلح را فراهم کرده‌اند تبریک می‌گویم.

جمیری با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز ایران قوی و پیشرفته خواهد بود تصریح کرد: ضمن تشکر از همه چهره‌های انقلابی در عرصه رقابت انتخاباتی، مراتب خوشحالی خود را از انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این برهه حساس و پیچ تاریخی اعلام می‌دارم و از خداوند متعال، موفقیت وی را در تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی و پیشرفته خواستارم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به مناسبت پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات اظهار کرد حضور مردم نماد وفاق ملی و وفاداری به ارزش‌های الهی است.

جمیری با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان تجلی و تبلور مردم‌سالاری دینی از مهم‌ترین دستاورد افتخار مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: این مهم زیباترین تصویر از حاکمیت اسلام توسط ملت است که با هنرمندی امام راحل عظیم‌الشأن و اراده مردم در قانون اساسی تثبیت و به تصویب رسید.

وی حضور پرشور مردم در این انتخابات و سرنوشت ملی را جلوه انسجام و بصیرت مردمی و میهنی دانست و بیان کرد: این حضور حماسی نه تنها نقشه‌های دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نقش بر آب کرد، بلکه یک بار دیگر اقتدار نظام اسلامی متکی بر اراده عمومی را به معرض دید جهانیان گذاشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: مشارکت حماسی ملت شریف ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شخصیت جامع در ولایتمداری و مردم مداری با کارنامه روشن در مبارزه با فساد و تبعیض و بی‌عدالتی را به محضر مقام معظم رهبری، عموم هموطنان، به‌ویژه مردم مومن و انقلابی استان بوشهر، ستادهای انتخاباتی و جوانان عزیز که با ایجاد شور و هیجان زمینه حضور حماسی و انتخاب اصلح را فراهم کرده‌اند تبریک می‌گویم.

جمیری دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی را زمینه‌ساز ایران قوی و پیشرفته دانست و تصریح کرد: ضمن تشکر از همه چهره‌های انقلابی در عرصه رقابت انتخاباتی، مراتب خوشحالی خود را از انتخاب آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در این برهه حساس و پیچ تاریخی اعلام می‌دارم و از خداوند متعال، موفقیت وی را در تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی و پیشرفته خواستارم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha