درخواست مقتدی صدر برای لغو عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3971927
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

درخواست مقتدی صدر برای لغو عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

رهبر جریان صدر عراق از کشورهای عربی خواست در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، عادی‌سازی روابط خود با این رژیم را لغو کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، از حکام عرب خواست سفرای اسرائیلی را از کشورهایشان اخراج کنند.

وی در توئیتی نوشت: به حاکمان عرب، با سلام. در میان جنگ سختی که دشمن صهیونیستی علیه قدس شریف و غزه مبارز به راه انداخته، شما را خطاب قرار می‌دهم.

وی افزود: من از حكام عربی که روابط خود را با این رژیم عادی کرده‌اند، می‌خواهم كه در لغو عادی‌سازی روابط و اخراج سفرای این رژیم از كشورهای خود عجله كنند و همچنین اسرائیل را از نظر اقتصادی تحریم كنند.

صدر ادامه داد: فرزندان ما منتظر موضع شما هستند که درد و رنج آنها را برطرف کند. امیدوارم موضع شما باعث افتخار در تاریخ آینده شما باشد.

امروز همچنین حسن سالم، نماینده پارلمان عراق از دولت این کشور خواست که روابط خود را با کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، از جمله عربستان، امارات و بحرین قطع کند.

امروز همچنین الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که این سازمان در راستای فراخوان آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه در عراق برای حمایت از ملت فلسطین، بر همبستگی با مقاومت فلسطین برای مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و تروریسم رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند.

انتهای پیام
captcha