حمایت الحشد الشعبی از مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل
کد خبر: 3971755
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
در راستای فراخوان آیت‌الله سیستانی اعلام شد؛

حمایت الحشد الشعبی از مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل

الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که این سازمان در راستای فراخوان آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه در عراق برای حمایت از ملت فلسطین، بر همبستگی با مقاومت فلسطین برای مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و تروریسم رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الحشد الشعبی، سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که در کنار ملت فلسطین برای تحقق آرمان عادلانه آن ایستاده است.

در این بیانیه آمده است: ما با نگرانی فراوان تحولات در فلسطین مقاوم را دنبال می‌کنیم و حملات بی‌رحمانه و جرایم فجیعی که باند غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین در برابر چشم و گوش همه جهانیان مرتکب می‌شود.

در این بیانیه آمده است: ما همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین در دفاع از خاک اشغال شده و حقوق از دست رفته آن علیه زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی و رفتار وحشیانه  و تروریستی آن در کشتار غیرنظامیان و کودکان و بمباران ساختمان‌ها و خانه‌ها و تلاش برای تصرف زمین‌های بیشتری از فلسطینیان و آواره ساختن اهالی آن را اعلام می‌کنیم.

الحشد الشعبی افزود: موضع ما در حمایت از ملت فلسطین، منطبق بر موضع آشکار و شجاعانه آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه در عراق است که تأکید کرد عراق برای کمک به ملت فلسطین در کنار آن است و از ملت‌های آزاده خواست به ملت فلسطین برای تحقق آرمان عادلانه آن کمک کنند.

الحشد الشعبی موضع دولت عراق و ملت‌های حامی فلسطین را نیز ستود و از تمام ملت‌ها، دولت‌ها و آزادگان جهان خواست در رد ظلم، تروریسم و صهیونیست‌ها علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطین به مسئولیت انسانی خود عمل کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: زنده باد ملت صبور فلسطین که از خاک و مقدسات خود دفاع می‌کند، زنده باد مقاومت قهرمان فلسطین که استحکامات دشمن را در هم کوبیده و به دنیا نشان داد که ملت‌های آزاده هرگز از آرمان خود کوتاه نخواهند آمد و شکست نخواهند خورد. پیروزی از جانب خداست و او یاری دهنده و پشتیبان ماست.

انتهای پیام
captcha