برگزاری افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز
کد خبر: 4167645
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

برگزاری افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز

آیین افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۱۸ شهریور در آیین افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور در شیراز که با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: مسابقات ورزشی و فعالیت‌های تربیت بدنی، کار ارزشمندی است که مبتنی بر خرد جمعی و برنامه‌های دقیق و با پشتوانه قوی در معاونت تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس همواره در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی در قالب ساحت زیستی و بدنی یکی از موفق‌ترین روش‌های تربیتی در راستای ایجاد شور و نشاط در مدارس و تحقق تربیت مطلوب دانش‌آموزان است.

عسکری با بیان اینکه در سند تحول بنیادین  دولت مردمی سیزدهم بر نقش ورزش در تربیت دانش‌آموزان بسیار تأکید شده است، گفت: حادثه تروریستی اخیر شاهچراغ(ع) و نقش شجاعانه فرزاد بادپا و دانش‌آموز قدرتی در برابر تروریست این حادثه نشان داد که ما هم در تربیت کودک و هم در تربیت افراد دارای هویت اسلامی ایرانی موفق بوده‌ایم، از این‌رو در این حادثه مشاهده کردیم آن کودک در اوج رعب و وحشت به پدرش کمک کرد و آن جوان نیز  با دست خالی یک داعشی سرتا پا مسلح را زمین‌گیر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش با تأکید بر پرکردن خلأهای تربیتی تصریح کرد: در حوزه تربیت بدنی اعم از ورزش دانش‌آموزی و فرهنگی می‌توانیم با برنامه‌های متناسب به  هویت‌سازی بپردازیم و هویت بومی فرهنگی ایرانی ـ اسلامی را تقویت و آن را توسعه دهیم.

بنا بر این گزارش، دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال  بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha