اولین محفل انس قرآن و ولایت وزارت نیرو در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4151669
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

اولین محفل انس قرآن و ولایت وزارت نیرو در شیراز برگزار شد

همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، اولین محفل ویژه انس قرآن و ولایت وزارت نیرو در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایرانی اسلامی با حضور قاریان برتر کشوری و اساتید بین‌المللی قرائت قرآن کریم برگزار شد.

محفل انس قرآن و ولایت وزارت نیرو، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ولایت و امامت، به‌همت شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان فارس، اولین محفل ویژه انس قرآن و ولایت وزارت نیرو در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایرانی اسلامی امروز، ۱۰ تیر با حضور قاریان برتر کشوری و اساتید بین‌المللی قرائت قرآن کریم برگزار شد.

در این محفل قرآنی، کلام وحی توسط قرای بین‌المللی  وحید نظریان و حاج مهدی غلام‌نژاد تلاوت شد و در ادامه گروه تواشیح طه به هنرنمایی پرداختند.

در حاشیه این محفل، «کارگاه سبک زندگی قرآنی» همراه با موضوعاتی نظیر خانواده در قرآن و درمان افسردگی از دیدگاه قرآن کریم توسط روان‌شناس مجید محمودیان برگزار شد و تلاوت دسته جمعی توسط خانوادگی استاد غلام‌نژاد زینت بخش این محفل نورانی بود.

حسن ختام این مراسم، سخنرانی مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو بود که در سخنان خود به مواردی همچون برنامه‌های آتی این وزارتخانه در زمینه قرآن، واکنش نسبت به سوزاندن قرآن کریم و هتک حرمت این کتاب الهی در کشور سوئد و مطالبی در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha