403 بقعه متبرکه فارس میزبان جشن‌های دهه ولایت و امامت می‌شود
کد خبر: 4151139
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴

403 بقعه متبرکه فارس میزبان جشن‌های دهه ولایت و امامت می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در 403 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در 403 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد و گفت: طی این ایام برنامه‌های متنوعی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دعای عرفه در 155 بقعه متبرکه فارس قرائت شد، افزود: در روز عید غدیر، اطعام علوی در 50 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد.

موسوی از برگزاری مراسم تجلیل از سادات به‌مناسبت عید سعید غدیر در 8 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: نماز عید قربان در 82 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، خطبه‌خوانی غدیر در 50 بقعه متبرکه، اجرای جشن شاد آسمانی در 35 بقعه متبرکه، برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره در 82 بقعه متبرکه استان را از دیگر برنامه‌های این استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برنامه روز مباهله نیز در 30 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد، گفت: همچنین طی ایام دهه ولایت و امامت محفل انس با قرآن در 20 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد.

موسوی از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی در تاریخ 20 تیرماه جاری در 50 بقعه متبرکه استان خبر داد و افزود: همچنین در روز 16 تیرماه همایش بانوان ولایی در 30 بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس راه‌اندازی کاروان شادی نسیم ولایت در 15 بقعه متبرکه و توزیع کتابچه بر کرانه غدیر و روزهای شاد آسمانی را از دیگر برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha