سال تحفیظی دارالتحفیظ الهادی(ع) در نقاط مختلف کشور آغاز می‌شود
کد خبر: 4151331
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴

سال تحفیظی دارالتحفیظ الهادی(ع) در نقاط مختلف کشور آغاز می‌شود

معاون آموزشی دارالتحفیظ الهادی(ع) از آغاز سال تحفیظی این مؤسسه قرآنی با پذیرش 800 نفر در نقاط مختلف کشور خبر داد.

دارالتحفیظ الهادی(ع)سمیه سامی، معاون آموزشی دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز سال تحفیظی این مؤسسه قرآنی در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: پس از انجام مصاحبه‌های تخصصی ۸۰۰ نفر از متقاضیان از نقاط مختلف کشور موفق شدند به دوره‌های حفظ تخصصی این مؤسسه قرآنی راه یابند.

وی با بیان اینکه مرکزیت دارالتحفیظ الهادی(ع) در شهرستان جهرم استان فارس است، اما شعبه‌هایی هم در نقاط مختلف کشور دارد، افزود: مراسم افتتاحیه سال تحفیظی این مؤسسه همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) برگزار خواهد شد.

سامی با بیان اینکه این مراسم همراه با تجلیل از 72 حافظ کل قرآنی که در این مؤسسه موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند برگزار خواهد شد، گفت: بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحفیظی مؤسسه از 17 تیرماه به‌صورت همزمان در نقاط مختلف کشور آغاز خواهد شد.

معاون آموزشی دارالتحفیظ الهادی(ع) با بیان اینکه قرآن‌پژوهان دراین دوره‌ها طی بازه زمانی یک تا سه سال موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد، یادآور شد: مجموعه دارالتحفیظ الهادی(ع) طی ۱۰ سال موفق به تربیت قریب به ۳۵۰ حافظ کل قرآن کریم و چهار هزار نفر حافظ اجزاء قرآن کریم شده است.

انتهای پیام
captcha