اولین محفل انس با قرآن وزارت نیرو در فارس برپا می‌شود
کد خبر: 4151119
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵

اولین محفل انس با قرآن وزارت نیرو در فارس برپا می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو از برگزاری اولین محفل ویژه انس با قرآن و ولایت این وزارت در استان فارس خبر داد و گفت: این محفل شنبه، 10 تیر در شیراز برپا می‌شود.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرومهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اهمیت برپایی محافل تلاوت قرآن کریم، گفت: در وزارت نیرو و تمامی مجموعه‌های وابسته به وزارتخانه محافل قرآنی در دهه امامت و ولایت با حضور کارکنان و عموم مردم برگزار می‌شود که از میان چهار محفل ویژه در سطح کشور پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری اولین محفل ویژه انس با قرآن و ولایت وزارت نیرو به میزبانی فارس خبر داد و افزود: این محفل قرآنی ویژه روز شنبه، ۱۰ تیرماه از ساعت ۸ صبح با «کارگاه سبک زندگی قرآنی» همراه با موضوعاتی نظیر خانواده در قرآن و درمان افسردگی از دیدگاه قرآن کریم توسط روانشناس دکتر مجید محمودیان در سالن برق منطقه‌ای فارس واقع در بلوار کریم خان زند شیراز آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو افزود: استاد حاج وحید نظریان و استاد مهدی غلام‌نژاد دو قاری برجسته بین‌المللی نیز پس از پایان با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید حاضریان را به فیض خواهند رساند همچنین گروه تواشیح طا‌ها نیز در محفل اجرای برنامه خواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه احمد حیدری، سخنران معون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو سخنران ویژه این مراسم است، گفت: حضور در این محفل برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان قرآنی و عموم مردم آزاد است و از فعالان قرآنی صنعت برق و آب استان فارس نیز در حاشیه این مراسم تجلیل به‌عمل خواهد آمد. 

قبادی اهداف برگزاری این محافل قرآنی در سطح وزارت نیرو را مورد توجه قرار داد و گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم در سطح جامعه، تبلیغ و ترویج الگوی مصرف از دیدگاه قرآن و روایات و تبیین بسته‌های تشویقی وزارت نیرو در راستای صرفه جویی در مصرف آب و برق از اهداف برگزاری این محافل در سطح کشور است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو اظهار کرد: دومین محفل روز یکشنبه، یازدهم تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن برق منطقه‌ای استان سمنان، محفل بعدی همان روز در مهدیه بزرگ سمنان ساعت ۸ شب و سومین محفل سه‌شنبه، ۱۳ تیرماه در سالن برق منطقه‌ای استان خوزستان و آخرین محفل در سالن برق منطقه‌ای مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha