استقرار طلاب مددکار در کمپ‌های ترک اعتیاد تهران
کد خبر: 4209754
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

استقرار طلاب مددکار در کمپ‌های ترک اعتیاد تهران

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از استقرار طلاب مددکار در کمپ‌های ترک اعتیاد تهران طی ایام ماه رمضان خبر داد.

استقرار طلاب مددکار در کمپ‌های ترک اعتیاد تهرانبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز رسانه‌ای آرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرنژاد، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از کارویژه این مرکز در ماه رمضان خبر داد و گفت: به همت دست‌اندرکاران مرکز فعالیت‌های دینی، مبلغان روحانی و طلاب در عرصه مددکاری و روان‌شناسی از ابتدای ماه رمضان با استقرار مستمر در کمپ‌های ترک اعتیاد شهر تهران، به انجام امور تبلیغی و مددکاری پرداختند.

وی افزود: در سال‌های گذشته نیز مشابه این اقدام صورت گرفته بود، اما امسال اولین سالی است که این کار به صورت گسترده و کاملا منسجم در حال انجام است.

شیرنژاد با اشاره به بازخورد بسیار عالی این اقدام افزود: تاثیرگذاری این اقدام هوشمندانه به حدی بوده است که در همین مدت کوتاه تعدادی از مددجویان حاضر در کمپ‌ها که از ادیان دیگر بودند، نسبت به دین مقدس اسلام علاقه‌مند شده و زمینه‌های تشرف به دین مقدس اسلام در آنها فراهم شده است.

وی همچنین، از استبصار برخی مددجویان به مذهب شیعه نیز خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه بواسطه فعالیت‌های دینی و تبلیغی، نور امید را در دل‌های مددجویانی که خود را در انتهای راه می‌دیدند و کاملا ناامید بودند برای تداوم و ایجاد تحول در زندگیشان رقم زده است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی یکی از وظایف ‏اساسی روحانیون و حوزه‌های علمیه را مددکاری اجتماعی دانست و بیان کرد: مبلغان دین باید ‏با دادن آگاهی به خانواده‌ها حساسیت‌ها را به جامعه منتقل کنند و عوارض جبران ناپذیر ناهنجار‌های اجتماعی را بیش از پیش گوشزد ‏کنند. ‏

انتهای پیام
captcha