تجلیل از نقش رسانه‌ها در نوزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان
کد خبر: 4205734
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

تجلیل از نقش رسانه‌ها در نوزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه نقش رسانه در نوزدهمین نمایشگاه قرآن اصفهان پررنگ بود، از اصحاب رسانه درخواست کرد تا تمرکز بیشتری بر موضوع قرآن و عترت داشته باشند.

حسین اژدری مدیرکل حج و زیارت استان اصفهانحجت‌الاسلام حسین اژدری، مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان و حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا به نقش رسانه در این رویداد پرداخت و اظهار کرد: نقش رسانه در این دوره از نمایشگاه، پررنگ بود. معتقدم وقتی رسانه پا به عرصه‌ای بگذارد، می‌تواند آن را به بهترین شکل معرفی کند. بنابراین از اصحاب رسانه خواهشمندم تا تمرکزشان را بر موضوع قرآن و عترت بیشتر کنند؛ زیرا چشم امید مردم به رسانه است که تأمین خوراک فکری فرزندانشان را به عهده دارد.

وی افزود: همه غرفه‌های نمایشگاه نیز به نوعی رسانه محسوب می‌شوند. در این دوره، رسانه‌های متعددی حضور داشتند که وجود پرچم‌های آنها در غرفه «قرآن، عترت، رسانه»، نمایانگر این مطلب است.

وی با ابراز امیدواری از معرفی نقش رسانه به مردم در نمایشگاه گفت: امیدوارم نمایشگاه قرآن و عترت در این دوره، مطلعی باشد تا مردم با عظمت و نقش رسانه و دست‌اندرکاران آن در جامعه بهتر آشنا شوند. مسئولان نیز باید از اصحاب رسانه حمایت کنند؛ زیرا موجب عملکرد بهتر آنها می‌شود.

اژدری استقبال از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت را بسیار باشکوه‌تر از دوره‌های گذشته بیان کرد و یادآور شد: در این دوره، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از قبل و محتوای غرفه‌ها نیز غنی‌تر بود. ما باید نمایشگاه تراز قرآن و عترت را در جمهوری اسلامی ایران و از منظر مقام معظم رهبری، امام(ره) و شهدا تعریف کنیم و ببینیم چه الزاماتی دارد.

انتهای پیام
captcha