افطار روزه‌داران فلسطینی روی آوارهای رفح + فیلم
کد خبر: 4205217
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

افطار روزه‌داران فلسطینی روی آوارهای رفح + فیلم

اهالی نوار غزه به‌ویژه در شهر رفح در حالی به استقبال ماه مبارک رمضان رفته‌اند که بیش از 5 ماه است در اثر حملات بی‌امان رزیم صهیونیستی از زمین و آسمان زیر آتش و بدون آب و غذا رو‌زه‌دار بوده و حالا یک و نیم میلیون آواره در ایام ماه مبارک بدون وعده افطاری روی خروارها خاک نمازهای جماعت را اقامه می‌کنند.

افطار روزه‌داران فلسطینی بر آوارهای رفح + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از عرب 48، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اهالی غزه برای برگزاری نماز تراویح در کنار آوار مساجد حصیر پهن کرده و یا با اقامه نماز روی زمین و خیابان‌ها، اقامه نمازهای جماعت را ترک نکرده و چراغ‌های ویژه ماه مبارک را روشن نگاه داشته‌اند.

در کمپ‌های آوارگان تزئینات ماه خدا برپا شده تا کودکان و خانواده‌ها شاد شوند. این درحالی است که آنها برای سحری و افطاری در ماه مبارک هیچ وعده غذایی ندارند و رژیم اشغالگر صهیونیستی با محاصره، معیشت و محصولات آنها را از بین برده و ماه‌هاست زندگی آن‌ها را متوقف کرده و جهانیان همچنان در سکوت کامل فقط مشغول تماشای این صحنه‌ها هستند.

اهالی نوار غزه به‌ویژه در شهر رفح در حالی به استقبال ماه مبارک رمضان رفته‌اند که بیش از 5 ماه است در اثر حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی از زمین و آسمان زیر آتش و بدون آب و غذا رو‌زه‌دار بوده و حالا یک و نیم میلیون آواره در ایام ماه مبارک بدون وعده افطاری روی خروارها خاک نمازهای جماعت را اقامه می‌کنند و حتی مسجدی ندارند که در آن آیین‌های رمضان را بجا آورند. 

انتهای پیام
captcha