تفکر بسیج راهگشایی برای حل مشکلات کشور است
کد خبر: 4204465
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

تفکر بسیج راهگشایی برای حل مشکلات کشور است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا، تفکر و اندیشه بسیج را راهگشایی برای حل مشکلات کنونی کشور برشمرد و گفت: امروز باید تفکر بسیجی بیشتر در جامعه تبیین و ترویج پیدا کند.

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا، روز گذشته، ۱۹ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر، حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه را مشت محکمی بر دهن یاوه گویی‌های دشمنان مطرح کرد و گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند لایق حمایت همه جانبه مسئولان کشور هستند. 

 وی با اشاره به حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در مقابل بمباران تبلیغاتی دشمنان با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه همه توطئه‌های دشمنان را با شکست روبرو کردند. 

سرایی، در ادامه به خاطرات دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه جنگ و ایثار جان خود ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و ما امروز هرچه داریم به برکت خون این شهداست. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، تفکر و اندیشه بسیج را راهگشایی برای حل مشکلات کنونی کشور برشمرد و گفت: امروز باید تفکر بسیجی بیشتر در جامعه تبیین و ترویج پیدا کند.

وی همچنین بالاترین تحول انسان را گذشتن از جان خود برشمرد و گفت: انسان تا از سیم خاردار نفس خود عبور نکند به موفقیت نخواهد رسید و هستند مردان بزرگی که برای دفاع از انقلاب و رسیدن به آرمان‌ها و اندیشه‌های امامین انقلاب، شهدا، بسیج و… شبانه روز در تلاش هستند. 

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر نیز در این مراسم گفت: علی‌رغم اینکه دشمنان تلاش می‌کردند انتخابات ۱۱ اسفندماه را به رفراندومی علیه نظام تبدیل کنند، ولی بار دیگر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمنان را با شکست روبرو کرد و این در راستای هدایت‌ها و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری بود. 

وی افزود: حضور مردم در انتخابات پیامی برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران داشت که رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم از مهم‌ترین این پیام‌ها بود که امیدواریم مسئولان در رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم توجه ویژه کنند. 

سرایی، همچنین با اشاره به نقش و وظیفه خطیر سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: حجت‌الاسلام سید تقی امیر فاطمی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر یکی از مسئولان فعال و تلاشگر در اجرای برنامه‌های محوله بودند که امیدواریم در سمت‌های بعدی خود نیز موفق و سربلند باشند. 

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر نیز در این مراسم به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مردم ایران و در راس آن‌ها مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ و جدید آفریدند. 

وی افزود: با وجود تبلیغات شدید دشمنان برای حضور کم رنگ مردم ایران در انتخابات خوشبختانه با حضور بیش از ۴۲ درصدی مردم پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمنان نیز با شکست روبرو شد و نشان داد مردم ایران همچنان عاشق انقلاب و رهبری هستند. خوشبختانه سال‌جاری انتخابات ایران با وجود حضور احزاب و گروه‌های مختلف در امنیت، سلامت و رقابت بسیار سالم برگزار شد. 

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام احد صادقیان به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر معرفی و از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سید تقی امیر فاطمی، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر قدردانی شد. 

انتهای پیام
captcha