کمپین قرآنی مسلمانان انگلیس در لندن + فیلم
کد خبر: 4203494
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

کمپین قرآنی مسلمانان انگلیس در لندن + فیلم

گروهی از مسلمانان انگلیس برای آشنا کردم مردم این کشور با آموزه‌های اسلامی، در خیابان‌ها بین مردم قرآن با ترجمه انگلیسی توزیع کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فایو پیلارز، گروهی از مسلمانان شهر لندن در ابتکاری تازه می‌کوشند مردم این شهر را با تعالیم اسلام و قرآن کریم آشنا کنند. آن‌ها امیدوارند با این اقدام، پیام شگفت‌انگیز اسلام را به مخاطبان بیشتری منتقل کنند.

آن‌ها با حضور در چهارراه‌های شلوغ و مناطق پرتردد برای افراد علاقه‌مند در مورد اسلام صحبت می‌کنند و برخی آیات قرآن را با ترجمه برای آنها می‌خوانند. 

در این کمپین قرآنی بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر لندن نکاتی قرآنی در مورد مرگ و صبر نصب شده که اشاراتی به وضعیت غم‌بار مردم غزه دارد. این اقدامات فرصتی برای انگلیسی‌ها فراهم می‌کند تا درباره اسلام بیاموزند و همزمان یک نسخه رایگان از قرآن را به زبان انگلیسی دریافت کنند. 

یکی از فعالان در این طرح می‌گوید: با توجه به حوادث غزه، کنجکاوی مردم درباره اسلام زیاد شده است و ما کمپین «قرآن را کشف کنید» راه‌اندازی کردیم تا مردم بتوانند به‌راحتی با اسلام و قرآن آشنا شوند و سؤالات خود را بپرسند و با ما گفت‌وگو داشته باشند. 

وی افزود: ما درباره کشتاری که در غزه به راه افتاده با مردم صحبت می‌کنیم و نسخه‌هایی از قرآن همراه با ترجمه انگلیسی در بسته‌های زیبا به آنها هدیه می‌کنیم. در این مدت، با توزیع قرآن چندین نفر از مردم شهادتین خواندند و با حال و هوا و حس مسلمان بودن آشنا شدند.

یک دختر تازه مسلمان فعال در این کمپین هم گفت: بسیاری از مردم درباره واقعیت‌های اسلام اطلاعات غلطی دارند. ما به آنها کمک می‌کنیم که این تصورات نادرست را تصحیح کنند. ما به آنها درباره فلسفه حجاب صحبت می‌کنیم و آنها می‌توانند پوشیدن روسری را امتحان و حس یک خانم محجبه را تجربه کنند. 

انتهای پیام
captcha