قاری جوان مصری در آرزوی اجرای رادیویی + فیلم
کد خبر: 4203299
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

قاری جوان مصری در آرزوی اجرای رادیویی + فیلم

عمر محمد عبدالحمید البحراوی، دانشجوی سال سوم دانشکده اصول دین و برنده مقام سوم مسابقات «صوت الندی» از جمله قاریان نوظهور مصری است که آرزو دارد روزی در رادیو قرآن کریم مصر همچون اساتید برجسته این کشور اجرا کند.

قاری جوان مصری در آرزوی اجرای رادیویی + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از یوم السابع، عمر محمد عبدالحمید البحراوی، قاری جوان مصری، دانشجوی سال سوم دانشکده اصول دین و برنده مقام سوم مسابقات «صوت الندی» توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است.

البحراوی به گفته خود آموختن و حفظ قرآن را از 3 سالگی آغاز کرد و در سال سوم متوسطه موفق به حفظ کل شد. پدرش حافظ کل قرآن کریم بود و به تجوید و تلاوت قرآن علاقه بسیاری داشت و پس از کشف استعداد وی او را تشویق کرد تا حفظ و تلاوت قرآن را ادامه دهد.

او قاریان مورد علاقه خود را تلاوت اساتید مصری چون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، الحصری و همچنین اساتید امروزی چون محمد فتح الله بیبرس، اسامه الهواری، شیخ محمد علی حسن و شیخ محمد یحیی الشرقاوی معرفی و تصریح کرد که اکنون در حال آموختن مقامات قرآنی است.

البحراوی همچنین از آرزوی خود برای حضور در رادیو قرآن مصر و تلاوت در این رسانه و همچنین اجرای برنامه در کشورهای مختلف نیز سخن می‌گوید.

در ادامه ویدئویی از تلاوت این قاری جوان مصری را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha