مرحله استانی آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4192763
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
در اصفهان

مرحله استانی آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی» برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان گفت: مرحله استانی سلسله آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی» فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در این مؤسسه برگزار می‌شود.

آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی»حسین خاکساری هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری سلسله آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی» در مرحله استانی خبر داد و اظهار کرد: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت کشور هر ساله آزمونی با عنوان «ترنم وحی» برگزار می‌کند که ویژه حافظان کل قرآن است.

وی افزود: حفاظ باید در سه مرحله آزمون بدهند؛ در مرحله اول آزمون ۱۵ جز‍‌ء، در مرحله دوم آزمون ۲۰ جزء و در مرحله آخر آزمون حفظ کل برگزار می‌شود. پس از مرحله پایانی نیز گواهی‌نامه حفاظ با امضای آقای پرهیزگار و مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت صادر می‌شود.

مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ادامه داد: برگزیدگان مرحله استانی این آزمون به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که هرساله در یک استان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در آزمون‌های قرآنی «ترنم وحی» باید به مراکز مهد قرآن کریم در استان مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام تا پایان بهمن‌ماه سال جاری است و آزمون نیز ۳۰ فروردین‌ماه 1403 آغاز می‌شود.

محمدمهدی بخشی

انتهای پیام
captcha