تفسیر منتخب قرآن به زبان انگلیسی در مصر به چاپ چهارم رسید
کد خبر: 4188532
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

تفسیر منتخب قرآن به زبان انگلیسی در مصر به چاپ چهارم رسید

وزارت اوقاف مصر از انتشار چهارمین چاپ منتخب تفسیر قرآن کریم به زبان انگلیسی خبر داد که از سوی استادان دانشگاه الازهر تألیف شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، وزارت اوقاف مصر از انتشار چهارمین چاپ منتخب تفسیر قرآن کریم به زبان انگلیسی در این کشور خبر داد. این منتخب از سوی گروهی از استادان نخبه دانشکده زبان و ترجمه دانشگاه الازهر آماده شده است.

وزارت اوقاف مصر در بیانیه‌ای افزود: این اقدامات در چارچوب نقش پیشگام مصر در گسترش اندیشه قرآنی به زبان‌های مختلف و همچنین اهتمام این وزارت به ترجمه علوم اسلامی به ویژه ترجمه معانی و تفسیر قرآن کریم و با توجه به تقاضای فراوان برای این آثار در کشورهای مختلف جهان صورت می‌گیرد.

وزارت اوقاف مصر اعلام کرد: تاکنون 12 ترجمه از معانی قرآن کریم به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی، کره‌ای، آلبانیایی، اندونزیایی، سواحیلی، اردو و یونانی منتشر کرده است.

این وزارت تأکید کرد که انتشارات رسمی این وزارت را در سایت خود بارگزاری کرده تا کسانی که مایل به مشاهده ترجمه‌های صحیح هستند، به آن دسترسی داشته باشند.

در سال‌های اخیر وزارت اوقاف مصر تلاش گسترده‌ای برای توسعه فعالیت‌های خود به ویژه در زمینه ترجمه قرآن کریم به زبان‌های مختلف و همچنین دیگر فعالیت‌های قرآنی از جمله برگزاری محافل قرآنی گوناگون و مسابقات قرآن داشته است.

انتهای پیام
captcha