جامعه مأنوس باکتاب عملکرد بهتری در تصمیم‌گیری‌ها دارد
کد خبر: 4182696
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

جامعه مأنوس باکتاب عملکرد بهتری در تصمیم‌گیری‌ها دارد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه برای افزایش سرانه مطالعه باید از ظرفیت و توانمندی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استفاده شود، گفت: جامعه مأنوس با کتاب عملکرد بهتری در تصمیم‌گیری‌ها از خود نشان می‌دهد.

قاسم عزیز زاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اسلامی مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، ۲۷ آبان ماه در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب، ویژه سی و یکمین  هفته کتاب و کتابخوانی که در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد مازندران  در ساری برگزار شد، گفت: جامعه مأنوس با کتاب عملکرد بهتری در تصمیم گیری ها دارد.

وی به شصت و پنجمین نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی مازندران اشاره کرد و افزود: خروجی این نشست باید ارائه راهکارهای تقویت مطالعه و کتابخوانی بین اقشار مختلف جامعه باشد.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: نشست‌های فراوانی برای تأمین کتاب، تجهیزات کتابخانه ای و احداث کتابخانه برگزار می شود، اما باید برای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش بیشتری داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه برای افزایش سرانه مطالعه باید از ظرفیت و توانمندی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استفاده بهینه‌ای شود، خاطرنشان کرد: نحوه استفاده و بهره‌برداری از کتابخانه‌های موجود در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و... بررسی و به صورت یک برنامه جامع و کارشناسی شده جهت ترویج مطالعه ارائه شود.

وی اظهار کرد: فراهم شدن زمینه انس و الفت نسل نو با کتاب «یار مهربان» در نشست‌های انجمن کتابخانه‌های استان به بحث و گفت‌وگو گذاشته خواهد شد، چرا که کودک و نوجوان امروزی بیشتر  وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند، با توجه به میل این نسل به استفاده از فضای مجازی باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از ظرفیت فضای مجازی بیش از پیش بهره‌مند شد.

انتهای پیام
captcha