بیانیه اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(‌ره) درباره تحولات غزه
کد خبر: 4179748
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

بیانیه اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(‌ره) درباره تحولات غزه

اساتید مؤسسه امام خمینی(ره) با امضای طومار و صدور بیانیه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی آمادگی خود را جهت انجام هرگونه مجاهدت در راستای نابودی این شر مطلق و نجات مردم مظلوم تحت فرماندهی مقام معظم رهبری اعلام کردند.

ارسال/ بیانیه انجمن اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(‌ره) درباره تحولات غزهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، اساتید این مؤسسه با امضا کردن طوماری در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی همچنین با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت انجام هرگونه مجاهدت در راستای نابودی این شر مطلق و نجات مردم مظلوم تحت فرماندهی مقام معظم رهبری اعلام کردند.

بیانیه ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْديكُمْ وَ يُخْزِهِمْ وَ يَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَ يَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنينَ (توبه:14)
با آنها پیکار کنید تا خداوند آنها را به دستان شما عذاب کند و خوارشان گرداند و شما را بر آنان پيروز سازد و سینه گروهى از مؤمنان را  شفا بخشد. (و بر قلبشان مرهم ‏نهد)

این روزها قبله‌گاه نخستین مسلمانان با دو رویداد توأمان مواجه است؛ عملیات غافلگیرکننده و ترکیبی مقاومت با عنوان «طوفان الاقصی» و حملات جنون‌آمیز رژیمی نامشروع و کودک‌کش با چراغ سبز حامیان رذل غربی؛ یک طرف ماجرا طوفانی است که بر اثر چندین دهه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها دامن‌گیرشان گردیده که با تعبیر «این شکست برای اسرائیل غیر قابل ترمیم است» در نگرش ایمانی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب جلوه یافته و در دوران عبور از پیچ تاریخی، با شکسته‌شدن هیمنه پوشالی رژیم آپارتاید و ضد حقوق بشری صهیونیستی روند اضمحلال این جرثومه تباهی شتاب گرفته و روزشمار پایان عمر منحوسش باعجله در حال شمارش است.
در سوی دیگر ماجرا غزه عزیز و مقاوم تحت وحشیانه‌ترین حملات صهیونیست‌های جلادی قرار گرفته که با سیاست مظلوم‌نمایی، زنان و کودکان بی‌ناه، زیرساخت‌های عمرانی، آموزشی، درمانی، ورزشی را مورد هدف مستقیم خود قرار می‌دهد. حملات هوایی بی‌وقفه غاصبان صهیونیستی به قاطبه مردم به خصوص زنان و کودکان و کادر درمان و غیر نظامیان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعداد زیادی از آنان و آوارگی بیش از یک و نیم میلیون نفر مردم عادی شده که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. 
در چنین وضعیتی دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است و همه باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.
ما اساتید و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) نیز اعلام می‌داریم که در این جنگ نابرابر رژیم منحوس و استکبار جهانی علیه اسلام و انسانیت، آماده هرگونه مجاهدت در راستای نابودی این شر مطلق و نجات مردم مظلوم تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستیم تا زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (ارواحنا له الفداء) باشیم. 

آبان 1402
دبیرخانه شورای مرکزی انجمن اساتید مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)
انتهای پیام
captcha