چشم امید به فردایی است که تو با کسب دانش می‌سازی
کد خبر: 4179722
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
پیام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران به مناسبت هفته نوجوان

چشم امید به فردایی است که تو با کسب دانش می‌سازی

در بخشی از پیام سیدحسن دهقان، دبیر مجمع محلات تهران و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران به مناسبت هفته نوجوان آمده است «هویت تو، سرزمین و باورهای توست، استوار پاسدار هویتت باش و هرگز مگذار قلب سرشار از ایمانت، از توکل بر خدا و بندگی وجودش غافل شود که ایمان گرانمایه هدیه الهی است».

هفته نوجوان

به گزارش ایکنا، پیام سیدحسن دهقان، دبیر مجمع محلات تهران و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران به مناسبت هفته نوجوان(از 8 تا 14 آبان‌) ضمن تبریک این ایام، بر ضرورت حفظ ایمان، توکل بر خدا و حرکت در مسیر بندگی حضرت حق تأکید کرد. متن این پیام در ذیل آمده است؛

«به نام خداوند پاکی‌های نوجوانی

نوجوان عزیز!

ایام هفته تو را به تو تبریک می‌گویم. اینک که در روزهای پرنشاط نوجوانی به سر می‌بری قدر روزهای عمرت را بدان و با تلاش خستگی‌ناپذیر برای تعالی و کمال خودت تلاش کن که گفته‌اند:

«ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست»

نوجوان مجاهد!

امروز چشمان امید هر ایرانی به سوی توست تا با جهاد در عرصه‌های علمی و فرهنگی، فردای ایران عزیز را با دستانت بسازی. تو سازنده فردایی و تلاش‌های امروزت برای رشد علمی و تعالی فرهنگی همان جهاد تو در میدان مبارزه است.

نوجوان بصیر!

امروز دشمن نزدیک‌تر از گذشته و با قدرت‌تر در یک تهاجم و جنگ نرم و بی‌صداست که پایه‌های اعتقاد تو را با موریانه‌های شک و  شبهه تضعیف کند و تو با بصیرت و با جهادی از نوع تبیین تمام کاخ آرزویشان را به لرزه آورده‌ای اما کسب معرفت و بصیرت، هیچگاه توقف نخواهد داشت؛ پس در حرکت باش.

نوجوان غیور!

این روزها، آنچه در غزه و فلسطین عزیز می‌گذرد، روزهای سختی برای همسالان تو رقم زده است در دفاع از مظلوم، با جان و دل آماده مبارزه با دشمنان اهریمن صفت انسانیت باش و با آنچه در توان توست زمینه را برای ظهور منجی بشریت(عج) فراهم ساز تا چتر عدالت، بر عرصه‌ جهان خاکی گسترده شود.

نوجوان ایرانی!

هویت تو، سرزمین و باورهای توست، استوار پاسدار هویتت باش و هرگز مگذار قلب سرشار از ایمانت، از توکل بر خدا و بندگی وجودش غافل شود که ایمان گرانمایه هدیه‌ الهی است و از تو می‌خواهم بیشتر قدر روزهای نوجوانی‌ات را بدانی که فرصت‌های روزهای قشنگ نوجوانی هم، چون ابر در آسمان عبور می‌کند.

نوجوان عزیز!

در کنار والدین، مسئولان، نظام تعلیم و تربیت و ... که با شعار # تکریم_نوجوان_تکریم_آینده، گرامی‌ات می‌دارند تو خود در مسیر کرامت نفس باش تا با عزتمندی قله‌های تعالی و پیشرفت را فتح نمایی، ان‌شاءالله.

سیدحسن دهقان

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان تهران و دبیر مجمع محلات تهران

آبان ماه ۱۴۰۲»

انتهای پیام
captcha