کارگاه «مهارت‌های نوآورانه تبلیغ بین‌الملل در فضای مجازی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4178007
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
در قم

کارگاه «مهارت‌های نوآورانه تبلیغ بین‌الملل در فضای مجازی» برگزار می‌شود

کارگاه یک روزه «مهارت‌های نوآورانه تبلیغ بین‌الملل در فضای مجازی» ویژه مبلغان بین‌الملل، طلاب زبان‌دان و علاقمندان به نوآوری در عرصه تبلیغ بین‌الملل به همت مرکز نوۀوری آلاء برگزار می‌شود.

کارگاه «مهارت‌های نوآورانه تبلیغ بین‌الملل در فضای مجازی»به گزارش ایکنا از قم، تبلیغ بین‌الملل، عرصه‌ای مهم و در عین حال دشوار است. با توجه به شرایط سخت اعزام مبلغ و عادی شدن فضای مجازی ممکن است برای علاقمندان به این حوزه یک بن بست ذهنی پیش آمده باشد که دیگر ایده‌ای در تبلیغ بین‌الملل وجود ندارد.

مرکز نوآوری آلاء همواره به سمت توانمندسازی نوآورانه مبلغان بین‌الملل و محصلان این حوزه حرکت می‌کند؛ در این راستا این مرکز، کارگاه یک روزه «مهارت‌های نوآورانه تبلیغ بین‌الملل در فضای مجازی» را ویژه مبلغان بین‌الملل، طلاب زبان‌دان و علاقمندان به نوآوری در عرصه تبلیغ بین‌الملل برگزار می‌کند.

این کارگاه در روز 25 آبان‌ماه با موضوعات درآمدی بر یوتیوبری با ارائه محمد معلی، مبلغ بین‌الملل و فعال رسانه‌ای و پرسنال برندینگ و شیوه‌های کنشگری مؤثر رسانه‌ای در بین‌الملل را با ارائه محمد لسانی کارشناس و استاد سواد رسانه در قم، در مرکز نوآوری آلاء برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند تا 15 آبان‌ماه با مراجعه به لینک https://aalaa.ir/events ثبت‌نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه  @aalaa_admin مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha