حمله به بیمارستان ذات وحشی‌گری صهونیست‌ها را نشان داد
کد خبر: 4176267
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حمله به بیمارستان ذات وحشی‌گری صهونیست‌ها را نشان داد

محسن بزرگی، حمله و بمباران بیمارستانی که محل پناه کودکان و زنان غزه بود از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و اظهار کرد: این حمله ناجوانمردانه چهره کریه و ذات وحشیگری صهونیست‌ها را نشان داد تا اذهان عمومی جهان بیش از پیش به کودک کشی این رژیم پی ببرند.

محسن بزرگی، معاون حقوقی بنیاد شهید

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز، 26 مهرماه،  در همایش «حقوق شهروندی و ایثار» در تبریز، با ابراز انزجار از حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به غزه، گفت: ناامنی موجود در این کشور جعلی در آینده‌ای بسیار نزدیک منجر به مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها می‌شود که شواهد آن از اکنون پیداست.

وی حمله و بمباران بیمارستانی که محل پناه کودکان و زنان غزه بود از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و اظهار کرد: این حمله ناجوانمردانه چهره کریه و ذات وحشیگری صهونیست‌ها را نشان داد تا اذهان عمومی جهان بیش از پیش به کودک کشی این رژیم پی ببرند.

بزرگی، با تاکید بر اینکه از این پس امنیت در اسرائیل تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت، افزود: ۱۵ مهرماه برابر با حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی نقطه عطف در تاریخ صهونیست‌ها است که از این تاریخ به بعد با یک اسرائیل شسکت خورده مواجهیم که ضربات بسیار مهلک از جبهه مقاومت متحمل خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در اثر تحولات روزهای اخیر ساختار ذهنی و روانی رژیم اسرائیل با حملات حماس بر هم خورده و از بین رفته است که طی روزها و ماه‌های آینده زخم‌های عمیق و جدی اشغالگران بیشتر نشان داده و خباثت‌های آنها برای افکار عمومی جهانیان نماین‌تر می‌شود.

وی هشدار جدی رهبری درباره حملات و وحشیگری‌های رژیم اسرائیل را بسیار مهم و تاثیرگذار در معادلات جهانی دانست و یادآور شد: بر همین اساس بدون تردید اگر این حملات تداوم داشته باشد شاهد بیداری مقاومت در بین مسلمانان جهان خواهیم بود و این حرکت عمق بیشتری خواهد یافت.

بزرگی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در بین مسلمانان برای همیشه تاریخ زنده و پویاست، گفت: این فرهنگ اصیل و ناب اسلامی به معنی ذلت ناپذیر بودن مسلمانان است که نور معنویت امام حسین(ع) آن را در جهان گسترانده است.

وی طوفان الاقصی را عاملی مهم در از بین بردن اسطوره سازی مصنوعی و هیمنه اسرائیل غاصب برشمرد و اظهار کرد: بدون تردید نابودی این رژیم منحوس و جعلی و آزادی قدس شریف از دست اشغالگران نزدیک است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از این سازمان به عنوان تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد و اضافه کرد: این نهاد در کنار توجه به مسایل رفاهی و خدمات رسانی به جامعه هدف، باید نسبت به حرکت های معنوی نیز اقدام و برنامه ریزی کند.

وی گستردگی جامعه هدف ایثارگران را در نوع خدمات رسانی و بروز احتمالی برخی کمبودها موثر دانست و با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه چهار میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۴۹ نفری مواجه است که در حال حاضر تعداد سه میلیون و ۶۳۱ هزار و ۶۰۹ در قید حیات هستند، گفت: این فراوانی جمعیت بیش از جمعیت بسیاری از کشورهای جهان و منطقه خلیج فارس است که رسیدگی به دغدغه های آنها بسیار زمان بر و مشکل خواهد بود.

بزرگی مجموع جانبازان ۷۰ درصد کشور را هشت هزار و ۲۱۰ نفر و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد را ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد امسال مشمول واردات خودرو شدند که در این زمینه نیازمند همکاری وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز هستیم.

وی مجموع شهدای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوران دفاع مقدس را ۲۲۸ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام کرد و ادامه داد: بر همین اساس تعداد ۶۳۵ هزار و ۶۹ نفر جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور شده است که از این تعداد هم اکنون ۵۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر در قید حیات هستند.

بزرگی مجموع جانبازان ۷۰ درصد کشور را هشت هزار و ۲۱۰ نفر و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد را ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد امسال مشمول واردات خودرو شدند که در این زمینه نیازمند همکاری وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرایی شدن قانون جامع ایثارگران خبر داد و گفت: تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم تنها ۱۹ درصد این قانون در کشور عملیاتی شده بود که این رقم هم اکنون به بیش از ۳۳ درصد رسیده است که البته ما به این میزان راضی نیستیم و با نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha