صدای نابودی صهیونیسم رساتر از مظلومیت فلسطین به گوش می‌رسد
کد خبر: 4176257
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

صدای نابودی صهیونیسم رساتر از مظلومیت فلسطین به گوش می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم و اربابانش رساتر از صدای مظلومیت مردم عزیز غزه است و فردای مظلوم بر ظالم، شدیدتر و گران‌تر از امروز ظالم بر مظلوم خواهد شد.

محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به دنبال جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی غزه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیامی در محکومیت این اقدام صادر کرده که متن آن به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند شهیدان، پناه مظلومان، منتقم ستمگران، پایان‌دهنده سلطه‌گران و آغازبخش حکومت صالحان.

امروز نه تنها غزه که جای جای سرزمین‌های اسلامی و همه قلب‌های تپنده برای آزادی قدس شریف و حتی همه آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو باورها و ارزش‌های انسانی و آسمانی دارند، داغدار مظلومیت بی‌گناهانی است که امروزه در مقابل چشمان به غفلت رفته و دل‌های زشت و پلید در جایگاه حمایت از حقوق انسان‌ها، خود بی‌شرمانه‌ترین صفحات را رقم زده‌اند.

غزه، شط خون مردم مؤمن و ایستایی که پشتی به وعده‌های الهی و قرآنی گرم کرده‌اند و دل در گرو حمایت مسلمانان و آزادگان جهان دارند، دیری نخواهد انجامید که سیل خروشان گردد و جز ویرانه‌ای از رژیم سفاک، خون‌آشام و شیطان‌صفت صهیونیست بر جای نگذارد.

این خزان بی‌گناهان و بی‌پناهان منتظر زمستان نخواهد ماند و یک‌باره بهاری دگر رقم خواهد زد تا شکوفه‌های به بار نشسته از خون شهیدان، قبای فتح و ظفری مانا در تاریخ فلسطین عزیز و مسجدالاقصای مقدس بر تن جهان اسلام بپوشاند.

امروز صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم و اربابانش رساتر از صدای مظلومیت مردم عزیز آن دیار مقاوم است و فردای مظلوم بر ظالم، شدیدتر و گران‌تر از امروز ظالم بر مظلوم خواهد شد.

در این احتضار رژیم صهیونیستی، هذیان‌گویی‌ها و اقدامات وحشیانه فقط علامتی از به درک واصل شدن است که خداوند عاقبت بدصفتان و دژخیمان تاریخ را همین‌گونه وعده فرموده است. دیرزمانی‌ست که تغییر موازنه از سنگ به موشک، دست آشتی به پای پولادین برای استقامت و صلای فتح داده است. شکاف عمیق از درون این غده سرطانی و آه و فغان صدها هزار آواره و صدای در نای شکسته دربندشدگان از مظلومان فلسطین، نابودی دشمن را نوید داده است.

این صحنه‌های تلخ قلب رسول الله(ص)، امام عصر(عج) و رهبر عظیم‌الشأن‌مان را فشرده ساخته و آحاد امت مسلمان که خود را داغدار این صحنه‌های هولناک می‌داند، دلی سرشار از حزن و قلبی پر از امید به نابودی ظالمان دارد، همچنان در این برهه می‌ایستد و دل را به لحظه شورآفرین امر ولی خود بسته‌ تا بی‌درنگ آهنگ آن دیار کند، فیض شهادت و سرود نجات و پیروزی را به نظاره بنشیند، اشک شوق به جای اشک غم و اندوه بر گونه‌ها بنشاند، سرود انجز وعده و نصر عبده را با امام خویش نجوا کند و فتح مبین را شکر گذارد.

همه نیک می‌دانند که در پس این رژیم پوسیده و خردشده که آخرین حقارت‌های خود را می‌نگرد، شیطان بزرگ نقشه هدایتگر دارد و همه جنایت‌ها از اراده شیطانی او نشئت یافته و هدایت و اجرا می‌شود؛ آمریکای جنایتکاری که در نگاه الهی و تیزبین رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی نه پس پرده جنایات که امروز در صف اول این صحنه‌های هولناک قرار دارد.

ما درس دشمن‌شناسی را از مکتب این مرد نستوه و الهی به خوبی آموخته‌ایم، راه‌های نبرد را به عیان دانسته و پیموده‌ایم، امروز ملت و امتی بزرگ در جهان دست به دست هم داده، دست‌ها را در میان یکدیگر و قلب‌ها را متصل به هم و نگاه‌ها را به یک نقطه نشانه رفته‌ایم تا به اذن الهی، درفش از نیام برکشیده و تیر از کمان به سوی این جرثومه‌های فساد رها کنیم تا رهایی برای مردم مظلوم فلسطین رقم زده شود و رؤیای بی‌صفتان، آنان را به یک‌باره به دام مرگ و هلاکت کشاند. 

اینجانب همانند همه برادران و خواهران ایمانی به نمایندگی از همه فضلا، مبلغان، مدیران بقاع متبرکه، امنای خادمان، خیران و خانواده بزرگ اوقاف، حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه را در کنار همه جنایات دیگر محکوم می‌کنم و ضمن تسلیت امروز که عزای عمومی اعلام شده است، از برادران و خواهران و مدیران و مسئولان بقاع متبرکه استان ولایت‌مدار اصفهان می‌خواهم تا ضمن برگزاری مراسم در امامزادگان شهید، از رشادت و عزم فلسطینیان تجلیل و از ظلم ناروا بر آنان ابراز همدردی و اعلام همدلی و همراهی کنیم.

آرزویمان، جهاد و شهادت در راه آزادی مسجدالاقصی است. به امید و انتظار روزی که بقاع متبرکه ما پایگاه اعزام مجاهدان عاشقی باشد که برای رهایی قدس عزیز و نجات مظلومان فلسطین سلاح به کف گیرند و امر ولی را مطاع باشند.»

محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

انتهای پیام
captcha