باید جهان اسلام برای محو اسرائیل از زبان زور و قدرت استفاده کند
کد خبر: 4176153
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

باید جهان اسلام برای محو اسرائیل از زبان زور و قدرت استفاده کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: امروز این رفتار صهیونیست‌های جنایتکار نشان می‌دهد که این رژیم غاصب استدلال و منطق را درک نمی‌کند و جز زبان زور و قدرت متوجه نمی‌شود، بنابراین باید جهان اسلام برای محو اسرائیل این غده سرطانی از زور و قدرت بهره گیرد.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست 75 سال است که در حال جنایت بوده و متاسفانه در همه این سال‌ها عوامل وابسته به قدرت‌های فاسد و استکباری از آن دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به حمایت و توجیه اقدامات اسرائیل از سوی انگلیس، فرانسه و آمریکا، ادامه داد: بمباران بیمارستان المعمدانی غزه دیگر توجیه‌پذیر نیست اما باز هم این قدرت‌های فاسد در حال حمایت هستند.

نوری با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ها و مراکز امدادی باید در امنیت کامل باشند، افزود: در دنیای امروز صاحبان زور و قدرت به قوانین خود هم پایبند نیستند و با حمایت آمریکا بیمارستان را با مجروحان، بیماران، پرستاران و پزشکان مورد هدف قرار داده و هزاران نفر را در این ساختمان بمباران می‌کند.

وی با بیان اینکه در این جنایات و درگیری مشخص می‌شود فلسطینی‌ها با استفاده از موشک‌های آمریکا از بین می‌روند، گفت: امروز این رفتار صهیونیست‌های جنایتکار نشان می‌دهد که این رژیم غاصب استدلال و منطق را درک نمی‌کند و جز زبان زور و قدرت متوجه نمی‌شود، بنابراین باید جهان اسلام برای محو اسرائیل این غده سرطانی از زور و قدرت بهره گیرد.

نوری با اشاره به اینکه براساس آیات قرآن اگر افراد حق را با زبان نرم متوجه نشوند باید به زور و قدرت متوسل شد، یادآورشد: به اجبار باید با اسرائیل با زبان قدرت و زور به مقابله پرداخت و برخورد کنیم.

وی ضمن محکومیت اقدام حمله به بیمارستان المعمدانی غزه ، یادآورشد: هنگامی که آمریکا در روز روشن تسلیحات به صهیونیست‌ها می‌دهد باید مجاهدان اسلام نیز از کمک‌های امدادی و تسلیحاتی خود به جوانان فلسطین برای دفاع از سرزمین مادری دریغ نکنند.

انتهای پیام
captcha