۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی در انتظار رهایی هستند
کد خبر: 4212165
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی در انتظار رهایی هستند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌شمالی گفت: هم اکنون ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان محبوس بوده و در انتظار رهایی هستند.

علی اکبر گرجی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌شمالیعلی‌اکبر گرجی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: هم اکنون ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۷۸ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان به سر برده و در انتظار رهایی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به برپایی جشن‌های گلریزان متعدد در هر یک از شهرستان‌های استان همزمان با ماه مبارک رمضان سال جاری، میزان کمک خیران برای آزادی زندانیان با افزایش دو و نیم برابری امسال به ۱۰ میلیارد تومان رسید.

گرجی با بیان اینکه 240 زندانی جرائم غیرعمد استان پارسال با کمک خیرین از حبس رهایی یافتند، تصریح کرد: سال گذشته شکات ۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مجموع بدهی زندانیان خراسان‌شمالی را بخشیدند که کمک بسیار بزرگی بود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به شاخص جمعیت زندانی، خراسان‌شمالی در آزادی زندانی‌های جرایم غیرعمد رتبه ششم کشور را دارد.

انتهای پیام
captcha