اتحاد ملت ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند
کد خبر: 4164549
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

اتحاد ملت ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: امروز هجمه دشمن علیه جمهوری‌ اسلامی بسیار بالاست، اما با اتحاد ملت ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌کنیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی، امروز یکم شهریورماه در محل ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در این جلسه گفت: اولین روز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نیروهای نظامی استان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، برگزاری جلسات تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، دیدار با جهادگران و سنگرسازان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اصلی پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

مهدوی بیان کرد: امروز هجمه دشمن بر علیه جمهوری‌ اسلامی بسیار بالاست و با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی در حال فعالیت هستند. به لطف خداوند با این اتحاد؛ تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌کنیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

امیر شاطری، فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کردند که حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و اقتدار امروز نيروهای مسلح نشان از پیشرفت‌های نظامی، جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: به لطف خدا امروز وحدت مثال زدنی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برقرار است و به واسطه آن توان مقابله با هرگونه تهدید بر علیه نظام و ایران اسلامی را داریم. امیر شاطری عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به لطف خداوند امروز به مرحله بازدارندگی رسیده اند که این امر نه تنها باعث وحشت و ترس دشمنان شده بلکه از این اقتدار حساب می‌برند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، نیز با بیان رشادت های رزمندگان اسلام و نشان دادن امید و نشاط در جامعه را از خصوصیات هفته دفاع مقدس دانسته و با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته گفت: به منظور نمایش توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح استان ، برگزاری مانور خودرویی در آستانه هفته دفاع مقدس و سایر برنامه‌های مد نظر نیز آمادگی نیروهای مسلح در حوزه دفاع از امنیت جامعه و مقابله با هر گونه ناامنی را به جامعه تزریق خواهد کرد. 

انتهای پیام
captcha