موفقیت کشور در جنگ سخت، حاصل تربیت خانواده‌هاست
کد خبر: 4163150
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

موفقیت کشور در جنگ سخت، حاصل تربیت خانواده‌هاست

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت گفت: در جنگ سخت و میدان‌های مختلف و امروز در عرصه مقاومت آنچه که دارد اتفاق می‌افتد حاصل تربیت خانواده است و دشمن به دنبال گرفتن این عنصر مهم هستند.

حجت الاسلام محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیتبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت، امروز ۲۶ مردادماه در آیین افتتاحیه سومین دوره تربیت مربیان خانواده «حدیث زندگی» در استان اظهار کرد: امروز در هر موضوعی از جمله فرهنگ، اقتصاد، ورزش، تربیت و خانواده نیاز به متخصص داریم و یکی از تهدیدهای جامعه امروز ایران اسلامی، تهدید خانواده در بعد کمیت و کیفیت است.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های فمینستی از سال‌های قبل برای اهداف مدنظر خودشان که مهمترین آن متلاشی کردن خانواده و منحرف کردن فرزندان است، گفت: سال گذشته شعار جذاب و دروغین زن، زندگی و آزاد را مطرح کردند که همه اینها نشان از یک طراحی حساب شده برای متلاشی کردن نظام خانواده آن هم در جمهوری اسلامی ایران است.

محمدی بیان کرد: همه می‌دانیم که دشمن در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده موفق نبوده و لذا امیدش به نسلی است که تابع خانواده نباشد و بریده از خانواده باشد و گاهی در جامعه نمونه‌ای از یک خانواده‌ای مذهبی و متدین را می‌بینیم که فرزندی کم حجاب، لاابالی و زوایه‌دار با انقلاب دارد و امید دشمن هم به همین است.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت ادامه داد: در جنگ سخت و میدان‌های مختلف و امروز در عرصه مقاومت آنچه که دارد اتفاق می‌افتد حاصل تربیت خانواده است و دشمن به دنبال گرفتن این عنصر مهم هستند.

وی با ابراز نگرانی از آسیب‌های حوزه خانواده در پایان بیان کرد: باید دوره آموزشی تربیت مربیان خانواده استمرار داشته باشد و به‌روزرسانی شود و برای اینها تشکل‌های اداری تعریف شود تا در بدنه جامعه به صورت قانونی بتوانند فعالیت کنند.

انتهای پیام
captcha