اجتماع اربعین حسینی اوج پیوند عاشورا و ظهور امام عصر(عج) است
کد خبر: 4161486
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

اجتماع اربعین حسینی اوج پیوند عاشورا و ظهور امام عصر(عج) است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی اوج پیوند عاشورا و ظهور امام عصر(عج) است که هرساله باشکوهتر برگزار می‌شود.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، شب گذشته 18 مردادماه در نشست با خیرین عتبات و عالیات خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در طول تاریخ هیچ کس به اندازه امام حسین(ع) برای دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و جهان بینی خودش و در مجموع برای عزت اسلام ناب هزینه نپرداخته است.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین حسینی اوج پیوند عاشورا و ظهور امام عصر(عج) است که هرساله باشکوهتر برگزار می‌شود، افزود: عزتی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از امام حسین(ع) الگو گرفته و انقلاب مردم ایران با تأسی از قیام عاشورا،  به پیروزی رسید و مسیر پر اقتدارش را ادامه می‌دهد.

قناعت با اشاره به اینکه اربعین حسینی بزرگترین اجتماع مذهبی جهان است، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است، همچنین مانوری برای ظهور امام عصر(عج) و اوج پیوند عاشورا و ظهور است. اربعین حسینی اجتماع باشکوهی است که هرسال به صورت خودجوش و باشکوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گذشتن از مال بسیار سخت‌ است، پس کار شما خیرین بسیار ارزشمند است، بیان کرد: خراسان‌جنوبی دارای مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) است و سال گذشته در اربعین حسینی خوش درخشیده و امیداریم در سال جاری هم در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خوش بدرخشد.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعين حسينی در كربلا، دنيا را متعجب و متحير كرده، بیان کرد: امروز همه دنيا اقرار و اعتراف دارد كه اين اجتماع، بزرگترين اجتماع شيعه و بزرگترين پذيرايی در كربلاست و در عظمت این کار متحیر مانده‌اند. 
 

انتهای پیام
captcha