برپایی پویش مردمی «موکب خانگی» در قم
کد خبر: 4160971
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
همزمان با اربعین حسینی

برپایی پویش مردمی «موکب خانگی» در قم

دبیر ستاد اربعین استان قم گفت: پویش «موکب خانگی» برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آغاز شده و مردم شریف استان قم می‌توانند به این پویش بپیوندند.

صادق بیطرفان، دبیر ستاد اربعین استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، صادق بیطرفان، دبیر ستاد اربعین استان قم طی سخنانی اظهار کرد: امسال همزمان با ایام اربعین حسینی، علاوه‌ بر مسجد مقدس جمکران، مواکب مردمی برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی در منازل، مساجد و حسینیه‌ها، بقاع متبرکه امامزادگان، مدارس و دانشگاه‌ها نیز برپا می‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان قم بیان کرد: امسال مردم شریف استان قم می‌توانند با پیوستن به پویش بزرگ «موکب خانگی»، در منازل خود خدمتگزار و پذیرای زائران اربعین حسینی از ۱ تا ۲۵ شهریورماه سال جاری باشند.

وی با بیان اینکه این پویش با هماهنگی قرارگاه مردمی اربعین استان برپا می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ منزل به این پویش پیوسته‌اند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با بسیج همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی و مجموعه‌های مردمی استان قم، میزبانی شایسته‌ای برای زوار حرم مطهر امام حسین(ع) صورت پذیرد.

بیطرفان بیان کرد: مردم شریف استان قم می‌توانند با مراجعه به آدرس https://hikarbala.com/reg-mavakeb/ برای میزبانی از زائران اربعین حسینی ثبت‌نام کنند و به این پویش بزرگ مردمی بپیوندند.

انتهای پیام
captcha