سلامت اجتماعی خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4153061
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

سلامت اجتماعی خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه گاهی یک خانواده به واسطه اشتباه یک فرد دچار آسیب‌های متعدد می‌شود، گفت: باید بر روی مسئله سلامت اجتماعی بیشتر کار شود و زمینه فرصت‌های شغلی را فراهم آوریم تا جامعه هدف به بیراهه‌ کشیده نشود.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان جنوبی از خانواده زندانیانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی عبدی، مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی، امروز 15 تیرماه در دیدار با دو خانواده زندانی نیازمند، هدف از این بازدیدها را حمایت از خانواده زندانیان اعلام و اظهار کرد: به صورت هفتگی از خانواده تعدادی از زندانیان سرکشی و مشکلاتشان درمیان گذاشته و در حد توان به این مشکلات رسیدگی می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرار رسیدن عید سعید غدیر خم  هستیم بازید از خانواده زندانیان نیازمند به طور همزمان در سطح زندان‌ها، بازداشتگاه عمومی و کانون اصلاح و تربیت انجام شد. مشکلات قضایی، تامین بخشی از لوازم ابتدای این خانواده‌ها، پیگیری اشتغال زندانی در داخل زندان‌ها و هم چنین همسر زندانی مورد بررسی قرار گرفت.
 
عبدی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه مسئله زندان است، گفت: گاهی یک خانواده به واسطه اشتباه یک فرد دچار آسیب‌های متعدد می‌شود، اما باید بر روی مسئله سلامت اجتماعی بیشتر کار شود و زمینه فرصت‌های شغلی را فراهم آوریم تا جامعه هدف به بیراهه‌ کشیده نشود. نهادهای حمایتی پای کار بیایند تا خانواده فرد زندانی دچار آسیب دیگری نشود.
 
در پایان به هر خانواده یک سبد حمایتی به ارزش 2 میلیون تومان و برای فرزندان زندانیان هدایایی نیز اهداء شد.
 
انتهای پیام
captcha