همت اهالی روستای چرمه برای آزادی زندانی
کد خبر: 4150635
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
در قالب نذر هشتم انجام شد؛

همت اهالی روستای چرمه برای آزادی زندانی

رئیس زندان شهرستان فردوس گفت: کمک‌های مردمی روستای چرمه از توابع شهرستان سرایان یک نفر زندانی را به کانون گرم خانواده بازگرداند.

آزادی زندانی در خراسان‌جنوبیحمید کامل‌برون، رئیس زندان شهرستان فردوس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: طی تماس یکی از اهالی روستای چرمه شهرستان سرایان، آمادگی اهالی این روستا در جهت آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه یکی از زندانیان که به جرم بدهی مالی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال تحمل حبس در زندان را سپری می‌کرد، افزود: موضوع پرونده برای خیرین و اهالی روستای چرمه مطرح شد.

رئیس زندان شهرستان فردوس با اشاره به اینکه خیرین روستای هدف خود از این اقدام خداپسندانه را مشارکت در پویش نذر هشتم بیان کردند، ادامه داد: با مشاهده مشارکت خیرین و مردم در پویش نذر هشتم به نام امام هشتم کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داده و تصمیم گرفتند تا هر سال با مشارکت در پویش نذر هشتم یک نفر را که به‌دلیل بدهی مالی در زندان تحمل حبس می‌کند از زندان آزاد کنند.

کامل‌برون به پویش نذر هشتم اشاره کرد و یادآور شد: این امر چند سالی است در سازمان زندان‌ها و استان خراسان‌جنوبی به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده تا افراد با تمرین بخشش، یک زندگی را به فرد زندانی ببخشند.

انتهای پیام
captcha