متولیان فرهنگی از زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی بهره نبرده‌اند
کد خبر: 4145208
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

متولیان فرهنگی از زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی بهره نبرده‌اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی در کشور ما بسیار است، اما متولیان در مجموعه‌های فرهنگی از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای محتواسازی استفاده نکرده‌اند.

حجت الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز 11 خردادماه در ستاد شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی خراسان جنوبی اظهار کرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت‌هایی مانند جهاد تبیین، دشمن شناسی، وحدت و همدلی، مهار تورم، و دشمن شناسی است. 

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی برای مباحث محتوایی و جلوگیری از برخی از انحرافات شکل گرفته است، افزود: برای ارتقای محتوایی مناسبت‌های مذهبی باید هم افزایی همه جانبه داشته باشیم.

سالاری بیان کرد: زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی در کشور ما بسیار است، اما متولیان در مجموعه‌های فرهنگی از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای محتواسازی استفاده نکرده‌اند؛ سوال اینجاست که آیا از مناسبت‌های مذهبی چون محرم، صفر، ایام عید غدیر در محتواسازی و تبلیغ به گونه‌ای استفاده کرده‌ایم تا هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی بی اثر شود؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید برای رزمایش فرهنگی امنیت آفرین با محتوای غنی برنامه‌ریزی شود، یادآور شد: برنامه‌های عید غدیر سال جاری باید غنی‌تر و مطلوب‌تر از برنامه غدیر سال گذشته باشد.

سالاری یادآور شد: تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و طراحی مطلوب برای آن نیاز به همدلی و هم افزایی دارد؛ در حوزه امنیت فیزیکی به واسطه تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی مردم احساس آرامش می‌کنند که همین اتفاق باید در حوزه فرهنگ نیز رخ دهد.

انتهای پیام
captcha