حمایت ۲۵ میلیارد ریالی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از مستأجران مددجو
کد خبر: 4144668
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

حمایت ۲۵ میلیارد ریالی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از مستأجران مددجو

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض در قالب اجاره‌بها به مستأجران پرداخت و شش هزار و ۴۱۷ قلم لوازم ضروری بین نیازمندان توزیع شد.

سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، در سخنانی گفت: به‌منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال بلاعوض در قالب اجاره‌بها پرداخت و ۱۳۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن نیز توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود، تصریح کرد: تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره‌بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست. در سال گذشته یک هزار و ۵۲۲ خانواده مددجو از کمک هزینه اجاره‌بها و ۳۵۹ خانواده نیز از تسهیلات ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

حسینی با اشاره به اینکه خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود، یادآور شد: در این راستا شش هزار و ۴۱۷ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت حمایت در سال گذشته توزیع شده و برای تهیه این لوازم که تولیدات لوازم خانگی شامل کولر آبی، بخاری گازی و یخچال بوده و بیش از ۱۷۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha