کاروان خدام رضوی در ۷۴ نقطه کشور برنامه دارند
کد خبر: 4143807
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
طی دهه کرامت

کاروان خدام رضوی در ۷۴ نقطه کشور برنامه دارند

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: کاروان خدام رضوی دهه کرامت در سال جاری در ۷۴ نقطه کشور برنامه اجرا می‌کنند.

کاروان زیر سایه خورشید در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد کاروان زیر سایه خورشید در خراسان‌جنوبی، خدام حرم رضوی، امروز، ششم خردادماه در چهارمین روز از حضور خود در خراسان‌جنوبی وارد شهرستان سربیشه شدند و با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی کریمی، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در دیدار با امام جمعه سربیشه گفت: شانزدهمین دوره جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در حال انجام است و امسال ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان برنامه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کدام از کاروان‌های در استان به نام و یاد دو شهید حوادث اخیر شهید اسداللهی و شهید بادامکی نامگذاری شده است، افزود: کاروان‌های زیر سایه خورشید به دنبال حس معنوی در جامعه هستند؛ ایجاد حس معنوی و ارتباط دل با وجود امام رضا(ع) از اهداف این کاروان‌هاست.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: کاروان‌ها به برکت امام رئوف در این سال‌ها موفق بوده و نشان دادیم زیارت صرفاً از راه نزدیک نیست بلکه از راه دور هم امکان زیارت وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) کلام ما را می‌شنوند و سلام ما را جواب می‌دهند، گفت: در طول این دوره‌ها عشق و دلدادگی و وصل شدن دل‌ها به امام رضا(ع) را می‌بینیم؛ از جمله این دلدادگی‌ها می‌توان در روستاهای مرزی و محروم نهبندان دید که مردم آن از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند ولی کودکان و بزرگان دور پرچم امام رضا(ع) با عشق و ارادت جمع شدند.

حجت‌الاسلام سیدحسین کاظمی، امام جمعه سربیشه نیز در این دیدار گفت: پشتوانه موضوع جهاد تبیین این سخن امام رضا(ع) است که فرمودند اگر مردم زیبایی کلام ما را بدانند به‌طور قطع تبعیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا باری از روی دوش نظام برداریم، یادآور شد: میزبانی از کاروان امام رضا(ع) یک افتخار بوده و معاندان با تمام دشمنی‌های انجام شده با نظام و پیروان مکتب اهل بیت(ع) هیچ‌گاه به هدف نرسیدند.

انتهای پیام
captcha