منفعل عمل کردن در حوزه تبیین یک آسیب بزرگ است
کد خبر: 4142724
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

منفعل عمل کردن در حوزه تبیین یک آسیب بزرگ است

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه در حوزه تبیین و روشنگری، منفعل عمل کردن آسیب است، گفت: ایجاد پیوند اجتماعی با گروه هدف، شناخت کافی از مسائل، تسلط و آگاهی داشتن بر اهداف و موضوعات می‌تواند در جهاد تبیین و بیان دستاوردها توسط روابط عمومی‌ها بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین احمد نجمی پور، امام جمعه سربیشه، عصر امروز یکم خردادماه در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان سربیشه با بیان اینکه دشمنان زیربنا و اساس جامعه یعنی اعتقادات و اصل دین را به قصد زدن ریشه هدف قرار داده‌اند، گفت: برای خنثی کردن نقشه دشمنان باید جهاد تبیین استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن همه تلاش خود را به کار ببندیم.

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه در حوزه تبیین و روشنگری، منفعل عمل کردن آسیب است، افزود: ایجاد پیوند اجتماعی با گروه هدف، شناخت کافی از مسائل، تسلط و آگاهی داشتن بر اهداف و موضوعات می‌تواند در جهاد تبیین و بیان دستاوردها توسط روابط عمومی‌ها بسیار اثرگذار باشد.

نجمی پور با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان، گفت: شهرستان سربیشه در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای برخوردار است، که به علت عدم تبیین و روشنگری در بسیاری از مقوله‌ها ناشناخته مانده، که وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی دقیق این ظرفیت‌ها برای مردم است.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه نیز با بیان اینکه روابط عمومی‌های ادارات شهرستان باید از ظرفیت‌های نوین ارتباطی بهره مند شوند، افزود: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام دارند.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه مدیران باید نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند زیرا روابط عمومی‌ها چشم و گوش بینا و سخنگوی ادارات هستند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری داشته و روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

لکزایی با تاکید بر اینکه مسئولان روابط عمومی نیازمند آموزش در این حوزه هستند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه در دستور کار است.

 

انتهای پیام
captcha