فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت
کد خبر: 4142530
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در پیامی شهادت مرزبانان هنگ مرزی سراوان را تبریک و تسلیت گفت.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ پاسدار حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در پی شهادت مرزبانان هنگ مرزی سراوان، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست كه در اقصی‌نقاط كشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست كرده و در این راه تاكنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی كرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت همرزمان دلیر و شجاعم در برجک مرزبانی مزه‌سر هنگ مرزی سراوان بلاخص شهید استوار دوم «حسن بادامکی» را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده معظم شهیدان گرانقدر و کارکنان خدوم مرزبانی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان خراسان‌جنوبی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام
captcha