اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا حادثه سراوان را محکوم کرد
کد خبر: 4142938
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا حادثه سراوان را محکوم کرد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا شهادت پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریستی در سراوان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا، این اتحادیه با صدور پیامی در پی شهادت پنج نفر از سربازان و مدافعان امنیت در سراوان، این حادثه را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (169 آل عمران)

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن ادای احترام به مرزبانان غیور و خدوم سرزمین ایران اسلامی و عرض تسلیت شهادت این سربازان وطن به خانواده‌های آنان، به شدت این اقدام بزدلانه را محکوم و از مسئولان مربوطه درخواست دارد بدون اغماض پاسخی سخت به تروریست‌های جیش الظلم دهند.

و من الله توفیق
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

یادآور می‌شود، شامگاه سی اردیبهشت‌ماه اشرار و معاندان با استفاده از خاک پاکستان و نقض حریم مرزی جمهوری اسلامی ایران طی یک اقدام تروریستی و ناجوانمردانه اقدام به حمله به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان کردند که با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی مواجه و تروریست‌ها به عمق خاک پاکستان متواری شدند.

در این درگیری پنج نفر از غیورمردان مرزبانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

استوار دوم غنی باتدبیر، استوار دوم حسن بادامکی، سرباز وظیفه محمد جمالزاده، سرباز وظیفه یونس سیفی‌نژاد، سرباز وظیفه ناصر حمیدی‌دژ در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

همچنین استوار یکم کیخواه جوان و استوار دوم رضا برجی در این حادثه مجروح شدند.

انتهای پیام
captcha