هشدار فرمانده مرزبانی به کشورهای همسایه: صبرمان حدی دارد
کد خبر: 4142521
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

هشدار فرمانده مرزبانی به کشورهای همسایه: صبرمان حدی دارد

سردار گودرزی در مراسم تشییع پیکر شهدای مرزبان هنگ مرزی سراوان گفت: صبر ما حدی دارد، به کشورهای همجوار تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند عملیات ضد امنیتی از داخل کشورشان انجام شود.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی کشور، صبح امروز، یکم‌ خرداد در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مرزبان هنگ مرزی سراوان که با حضور مقامات کشوری و استانی در زاهدان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: صبر ما تا حدودی است، کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند و نباید اجاره بدهند از داخل کشورشان عملیات ضدامنیتی انجام شود.

وی ادامه داد: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی «مزه‌سر» حمله کردند و باعث به شهادت رسیدن مرزبانان غیور و حافظان امنیت این مرز و بوم شدند.

سردار گودرزی در خصوص جزئیات درگیری در برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان گفت: این درگیری، حدود ۲ ساعت با پایمردی رزمندگان مرزبانی سیستان‌وبلوچستان ادامه داشت و متأسفانه در این درگیری پنج نفر از بهترین همکاران من که سه سرباز و ۲ درجه‌دار مرزبانی بودند به شهادت رسیدند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

یادآور می‌شود، حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha