تحقق راهبرد سال با رویکرد راهبری شغلی؛ اولویت بسیج سازندگی در سال جاری
کد خبر: 4141560
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
سردار زهرایی مطرح کرد:

تحقق راهبرد سال با رویکرد راهبری شغلی؛ اولویت بسیج سازندگی در سال جاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امسال بسیج سازندگی در راستای تحقق راهبرد سال که مقام معظم رهبری، مهار تورم و رشد تولید تعیین کردند، تکمیل زنجیره ارزش بر مبنای خوشه‌سازی و راهبران شغلی را مد نظر دارد.

سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی استان که در شهرستان قاینات انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌پایه که در حال حاضر ۲۹ هزار صندوق در کشور فعال است توانسته‌اند در زمینه تولید محصولات مزیت‌دار هر منطقه بدرخشند.

وی گفت: ۲ حلقه مفقود داریم و یکی کاری است که باید در زمینه نمانام (برند) سازی و دیگری فروش محصولات انجام شود که برای این ۲ حلقه مفقود، خوشه‌سازی را مدنظر قرار دادیم تا کلونی‌های کوچک تولیدکننده به یک خوشه در هر شهرستان و استان تبدیل شوند و قابلیت رقابت و دفاع از حقوق خود را داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: کار دوم این است که هم نمایشگاه‌ فصلی هم نمایشگاه دائم داشته باشیم و هر شهرستان دارای یک نماشگاه دائمی عرضه مصحولات اقتصاد مقاومتی می‌شود، بعد از این اتفاق انتظار داریم شاهد افزایش فروش محصولات مزیت‌دار و صندوق‌های قرض‌الحسنه باشیم.

وی گفت: کار دیگری که دنبال می‌کنیم پیوست بین گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت و صندوق‌های قرض‌الحسنه بوده و اقتصاد مردم‌سالار هدف نهایی این نهاد است که باید انجام دهد.

زهرایی اظهار کرد: خراسان جنوبی در زمینه نمایشگاه‌داری و خوشه‌سازی تاکنون عملکرد خوبی داشته، اقتصاد هم موجود زنده است به همین دلیل رفتار ما باید متناسب با نیازها و مسائل آن باشد لذا باید آرام آرام و حساب شده پیش برویم ولی حق توقف نداریم.

وی یادآور شد:‌  در بسیج سازندگی وظیفه تسهیل‌گری بین نهادها و مردم را داریم تا اگر بانکی تسهیلات نمی‌دهد، دستگاه اجرایی یا نهادی مجوز نمی‌دهد ما طرف مردم هستیم و مساله آنان را به عنوان خادم مردم پیگیری و حل می‌کنیم.

در سفر مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به خراسان جنوبی و شهرستان قاینات ۳۴۹ طرح اشتغالزایی و عمرانی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha