طرح «ایثار و پیروزی» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4141074
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

طرح «ایثار و پیروزی» در البرز اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس گفت: این طرح با عنوان «ایثار و پیروزی» از ۳ تا ۱۵ خردادماه سال جاری اجرا می‌شود.

طرح «ایثار و پیروزی» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به اینکه در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶ هزار دیدار با ایثارگران برای استان البرز پیش‌بینی‌ شده است، گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر با همکاری دستگاه‌های اجرایی، باید هدف‌گذاری دقیقی برای اجرای طرح سپاس در سال ۱۴۰۲ تعریف شود.

وی افزود: طرح سپاس در اجرای سیاست‌های نظام و مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری است که مسئولان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند. خوشبختانه این طرح در سال گذشته در استان البرز با پیگیری‌های امام‌ جمعه شهر کرج، استاندار محترم و مشارکت سایر مسئولان اجرا و با ۱۴ هزار و 485 نفر از ایثارگران البرزی دیدار صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با اشاره به طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس گفت: این طرح تحت عنوان «ایثار و پیروزی» از ۳ تا ۱۵ خردادماه سال جاری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور برگزار و مسئولان با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha