تمدن نوین اسلامی به دستان توانمند معلمین گسترش می‌یابد
کد خبر: 4139846
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

تمدن نوین اسلامی به دستان توانمند معلمین گسترش می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به دستان توانمند معلمین و اساتید آگاه تثبیت و گسترش خواهد یافت، گفت: عملکرد شما عزیزان موجب می‌شود بیش از پیش در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 19 اردیبهشت‌ماه، در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان، گفت: جایگاه و اعتبار اجتماعی معلم در تمام ابعاد کسب شده است چون تربیت انسانها به دستان گهر بار آنها انجام می‌شود خصوصاً معلمانی که پس از پیامبران و ائمه وظیفه هدایت و آموزش بشر را برعهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت و توسعه در کشورهایی که قدر و منزلت آموزش و پرورش را می‌دانند بسیار زیاد است اما هم اکنون نابهنجاری‌های اخلاقی در غرب موج می‌زند چون صرفاً به آموزش پرداخته‌اند در حالی که در رویکرد ایران اسلامی تربیت نیز لحاظ شده است.

محمدی، افزود: در سایه زحمات شما فرهنگیان عزیز است که توانسته‌ایم به جایگاههای مختلف اجتماعی برسیم و ارتقاشان و منزلت معلمین نیز از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم مردمی است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به عاقبت کشورهایی که در برابر استکبار سرفرودآورده‌اند گفت: در سایه تعلیمات متعالی شما فرهنگیان با بصیرت نقشه‌های دشمنان ناکام مانده و می ماند.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به دستان توانمند معلمین و اساتید آگاه تثبیت و گسترش خواهد یافت، گفت: عملکرد شما عزیزان موجب می شود بیش ازپیش در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

انتهای پیام
captcha